הרצח של ורסצ'ה: תיאטרלית, צבעונית ועם בעיות מוסר קשות

העונה החדשה של "סיפור פשע אמריקאי" מתארת את נסיבות הירצחו של מעצב האופנה האיטלקי. על אף תצוגת משחק מצוינת של ריקי מרטין ופנלופה קרוז, הפרק הראשון מתקשה לעורר רגש

חן חדד
חן חדד
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
חן חדד
חן חדד

סדרות אנתולוגיה, שבכל עונה מספרות סיפור חדש המתרחש בעולם דומה, זכו לתחייה גדולה בשנים האחרונות. דרמות כמו "פארגו", "אימה אמריקאית", "בלש אמיתי", "אויבות" ו"סיפור פשע אמריקאי", הלהיבו את התעשייה. עבור יוצרים שנוטים ללכת לאיבוד בסדרות שנפרשות על פני כמה עונות, בהם ריאן מרפי ("לאכול, להתפלל, לאהוב", "גלי"), הפורמט מציע מודל מצומצם ומהודק יותר לבניית הסיפור. בשביל שחקני קולנוע כמו וודי הרלסון, מתיו מקונוהיי ויואן מקגרגור, שלא רצו להתחייב לתפקיד בסדרה ארוכת שנים, המודל האנתולוגי היווה כוח משיכה משמעותי במעבר לטלוויזיה. ובשביל הצופים, זהו פורמט מרענן שתואם את עידן הצפייה המרתונית ומזמין לבינג' זריז ולא מחייב של לא יותר מעונה אחת בכל פעם.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ