בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סופרבול 2018: "ווסטוורלד", "קאסל רוק" ועוד טיזרים לסדרות שמתקרבות למסך

לא כל רשת טלוויזיה מוכנה להשקיע כ–5 מיליון דולרים ל–30 שניות בהפסקת הסופרבול. אלה הטיזרים של הרשתות שכן עשו זאת

3תגובות
מתוך הטיזר של העונה השנייה של "ווסטוורלד"
HBO

פרט לפרסומות המושקעות, ההפסקות באירוע הסופרבול מעוררות סקרנות במיוחד בזכות הטיזרים לסרטים והסדרות המדוברות בשנה הקרובה. לא כל רשת מוכנה להשקיע כ–5 מיליון דולרים ל–30 שניות. רשתות הטלוויזיה שבחרו בכל זאת לפרסם בסופרבול קיבלו חשיפה עצומה לקהל המונה באופן מסורתי יותר מ–115 מיליון צופים. אלה הם הטיזרים הטלוויזיוניים שעלו הלילה: ווסטוורלד מתי: 22 באפריל רשת HBO, שלא השקיעה בקידום בסופרבול מאז פרסומת כוללת לסדרות שלה ב–1998, החליטה לקדם במרץ את "ווסטוורלד" עם טיזר בן 30 שניות שחשף גם את חזרתה לעונה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו