סופרבול 2018: "ווסטוורלד", "קאסל רוק" ועוד טיזרים לסדרות שמתקרבות למסך

לא כל רשת טלוויזיה מוכנה להשקיע כ–5 מיליון דולרים ל–30 שניות בהפסקת הסופרבול. אלה הטיזרים של הרשתות שכן עשו זאת

חן חדד
חן חדד
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
חן חדד
חן חדד

פרט לפרסומות המושקעות, ההפסקות באירוע הסופרבול מעוררות סקרנות במיוחד בזכות הטיזרים לסרטים והסדרות המדוברות בשנה הקרובה. לא כל רשת מוכנה להשקיע כ–5 מיליון דולרים ל–30 שניות. רשתות הטלוויזיה שבחרו בכל זאת לפרסם בסופרבול קיבלו חשיפה עצומה לקהל המונה באופן מסורתי יותר מ–115 מיליון צופים. אלה הם הטיזרים הטלוויזיוניים שעלו הלילה:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ