סוד הקסם של הלהיט הטלוויזיוני של הקיץ

הסרט "דוכן הנשיקות" של נטפליקס מבוסס על רומן שבֶת ריקליז החלה לכתוב כשהיתה בת 15. "רציתי סיפור אהבה על מתבגרים רגילים", היא אומרת. איך הצליחה לכבוש קומדיית הנעורים הרומנטית את לב הצופים?

ברוס פרטס
ניו יורק טיימס
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ברוס פרטס
ניו יורק טיימס

"דוכן הנשיקות" (The Kissing Booth) הוא אחד הסרטים הפופולאריים ביותר בקיץ הנוכחי, אבל הוא אינו מוקרן בקולנוע הקרוב לביתכם. נטפליקס שחררה את הסרט, קומדיה רומנטית לבני הנעורים, בחודש מאי בשירות הסטרימינג שלה, בלי מסע יחסי ציבור מפואר, ובכל זאת הוא נהפך בתוך זמן קצר לסנסציה.

"הצופים גילו אותו, אהבו אותו, והחליטו להפיץ את הבשורה", אומר וינס מרסלו, התסריטאי והבמאי של הסרט. "אפשר לצלם פרסומות, אפשר לעשות את כל הדברים הקונבנציונליים, אבל אין מה להשוות בין מסע שיווק לבין אנשים שמעלים לטוויטר הודעות כמו 'או מיי גוד, תראו את הסרט הזה, הוא מה זה עושה טוב'".

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ