"דה פור": בריאליטי המוזיקלי הזה הושקע הרבה כסף, אבל הביצועים חלולים

פחות "ים של דמעות" וכוכבי ענק פוטנציאליים, יותר זמרים שהועם זוהרם ומבקשים הזדמנות שנייה. הריאליטי המוזיקלי החדש של "רשת 13" מציג בינוניות שאין לה סוף

איתי שטרן
איתי שטרן
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
איתי שטרן
איתי שטרן

שוק הטלוויזיה המסחרי בישראל מצוי בשלבי גסיסה מתקדמים. הריאליטי הוא הכוכב הבולט והזוהר ביותר בשמי הממלכה הזאת שהשמים מאיימים ליפול עליה בכל רגע. ההפסדים עצומים, הצופים בורחים לווי־או־די והמפרסמים עברו מזמן לגוגל, יוטיוב ופייסבוק. המהפכה הבאה כבר לא תשודר בטלוויזיה, הריאליטי הבא דווקא כן.

להישרדות של הריאליטי על פני ז'אנרים אחרים יש סיבה עיקרית אחת: זה הז'אנר היחיד (מלבד שידורי ספורט) שמצמיד אתכם למסך ויוצר תחושת נזקקות. לא תמצאו טעם לצפות בו בווי־או־די ובטח שלא תרצו לפספס את "האירוע" שעליו ידברו מחר במטבח המשרדי. האפשרות ליצור אירוע טלוויזיוני שייהפך לשיחת היום היא הסיבה לכך שהזכייניות שופכות ערימות של כסף על תוכנית כמו "דה פור" שעלתה אתמול (ראשון) ב"רשת 13". סיבה נוספת קשורה לשוק הפורמטים שנהפך לגלובלי יותר ויותר ומכניס כסף רב למפיקים וגופי השידור שצמאים להכרה והוקרה בעולם. אם לא כאן, נצחצח נעליים בקאן.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ