אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

הבעיה הראשונה ב"לאהוב את אנה" היא, שאנה ארונוב לא קיימת. על המסך, אנה ארונוב איננה דמות אנושית שהיא סך כל אישיותה, מעשיה והביוגרפיה שלה. על המסך, יש "אנה ארונוב", מותג מצליח מאוד שהנכס העיקרי שלו הוא טלגניות שיווקית מוצלחת. טלגניות מורכבת מערכי־ניראות נחשקים, שתעשיית השיווק מכתיבה ומשלל תכונות שפעם קראו להן "כריזמה", ובגללם צופים מוכנים להיצמד למסך כשהם רואים את "אנה ארונוב" ולא, נניח, את השכנה מהקומה העליונה.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ