אנה לא קיימת, היא רק משווקת את המותג "אנה ארונוב"

גם הפסיכולוג גבריאל בוקובזה משווק את "גבריאל בוקובזה" עם עצות מפוקפקות, בדרכו להפוך לסופר־נני טלוויזיוני של הזוגיות. מאז "קחי אותי שרון", קשת ממשיכה לעסוק בזיוף רומנטיקה וחושניות

אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

הבעיה הראשונה ב"לאהוב את אנה" היא, שאנה ארונוב לא קיימת. על המסך, אנה ארונוב איננה דמות אנושית שהיא סך כל אישיותה, מעשיה והביוגרפיה שלה. על המסך, יש "אנה ארונוב", מותג מצליח מאוד שהנכס העיקרי שלו הוא טלגניות שיווקית מוצלחת. טלגניות מורכבת מערכי־ניראות נחשקים, שתעשיית השיווק מכתיבה ומשלל תכונות שפעם קראו להן "כריזמה", ובגללם צופים מוכנים להיצמד למסך כשהם רואים את "אנה ארונוב" ולא, נניח, את השכנה מהקומה העליונה.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ