כלבלב שמוכר בירה, "ברוד סיטי" בג'קוזי והמון רובוטים: הפרסומות הבולטות בסופרבול

כבכל שנה, שורה של כוכבים יעטרו את המסכים הלילה בעת שידור משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית. מרבית הפרסומות עוסקות בחרדה מטכנולוגיה ומתרפקות על הנוסטלגיה לשנות ה–90

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתי שטרן
איתי שטרן

טום הנקס, שרה ג'סיקה פרקר, בוב דילן, הריסון פורד, ג'ף ברידג'ס, סרינה וויליאמס וכוכבים נוספים יככבו במקבץ הפרסומות המפורסם שישודר הלילה (ראשון) במשחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית באטלנטה. לפי הערכות, חצי דקת פרסום בסופרבול עולה בין ארבעה לחמישה מיליון דולר.

אחת הפרסומות שהצליחה להרגיז לא מעט חובבי נוסטלגיה מגיעה מבית בירת "באדוויזר". הפרסומת נפתחת עם כלבלב חמוד שנהנה מרוח המפדרת את אוזניו. ככל שהמצלמה מתרחקת מגלים הצופים כי הכלב יושב על ארגזי ענק של הבירה האמריקאית, הנישאים על גבי משאית תובלה גדולה. את הרוח מספקות טורבינות גדולות הממלאות את נוף השדות המוריק תחת הסלוגן "כעת הבירה שלנו מתבשלת על ידי טורבינות רוח, עבור עתיד טוב יותר".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ