התסריטאית מאיה הפנר: "יש משהו ב'מונא' שמאוד מתעסק בנשיות, ונשיות אני יודעת לספר"

מה לתסריטאית יהודייה תל־אביבית ולתחושת האי־שייכות של הערבים בה? מאיה הפנר, שכתבה את הסדרה "מונא", מנסה להסביר. בראיון עמה היא מספרת מה למדה מאביה, הקולנוען אברהם הפנר, ומה היה המרד שלה בו

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

אחת הסצינות הראשונות בדרמה "מונא" המשודרת בכאן 11 היא סצינה של מסיבה. העילה? מונא הערבייה־ישראלית נבחרה לייצג את ישראל בתעורכה בינלאומית חשובה ובסטודיו שלה ושל השותף שלה ראני חוגגים. אלא שאל החגיגה בא גם ירון, חבר של מונא, ומושך תשומת לב: הוא לבוש במדים כי הרגע גויס בצו 8 למבצע הצבאי התורן שמתקיים ברקע. חמש דקות לתוך הסדרה ומתברר שמירה עווד, שיצרה אותה, ומאיה הפנר, שכתבה אותה בפועל, לא התמהמו ונכנסו ללב הקונפליקט הישראלי־פלסטיני.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ