כולם צופים בטלוויזיה, אבל לא בטוח שהיא תהיה פה לעוד הרבה זמן

למרות מספרים חסרי תקדים במדדי הצפייה, בתעשיית הטלוויזיה שוררת חרדה בשל הפסקת תקציבי הפרסום. "לא יודע מי ישרוד את התקופה הזאת", מודה יועץ תקשורת בכיר

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתי שטרן
איתי שטרן

במוצאי השבת האחרונה נרשם נתון היסטורי במדדי הצפייה של "קשת": מהדורת החדשות, אליה התנקזו ציבור שומרי השבת עם שאר אזרחי ישראל המודאגים ממשבר הקורונה, חצתה את קו מיליון הצופים. למעשה, רמת החשיפה של המהדורה, אותה הגישה דנה ויס, הגיעה ל- 1,157,000 איש. זהו נתון מרשים במיוחד שהשאיר אבק אפילו למהדורות החדשות בתקופת מבצע "צוק איתן", אז נרשמה היסטריה רבתי בשל מצב בטחוני קיצוני מתמשך. גם ב"רשת" נרשמו נתוני צפייה מהדהדים במהדורת מוצ"ש (אז התפשטה השמועה על סגר אפשרי) עם נתון של 506,000 צופים, מספרים שב"רשת" יכולים רק לחלום עליהם בימי שגרה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ