ארבע נקודות אור נשיות בים של טלוויזיה גברית. שיחה עם התסריטאיות הכי בולטות על המסך הישראלי

ארבע סדרות טלוויזיה חדשות, שיצרו תסריטאיות, מציגות דמויות נשיות שונות מרוב מה שנראה כאן על המסך. היוצרות שלהן — סיגל אבין, נעה ארנברג, רותי רודנר ושני מלמד ניצן — מסבירות למה נשים מרבות לצחוק על עצמן, מתווכחות אם האמא הקדומה "סקס והעיר הגדולה" היתה פמיניסטית או בכלל שוביניסטית ומגלות מה דעתן על חיפצון גברים על המסך

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
האחיות המוצלחות שלי
"האחיות המוצלחות שלי"צילום: אלעד רובין / yes
איתי שטרן
איתי שטרן

התסריטאית סיגל אבין התלבטה: תוך כדי כתיבה נטוותה במוחה הקודח סצינה שבה עדי אשכנזי, גיבורת הסדרה שלה "בלתי הפיך", מגלה שכל הנשים בסביבת העבודה שלה הוטרדו מינית על ידי אחד הגברים במשרד. רק אשכנזי לא הוטרדה על ידו והיא לא מבינה מה לא בסדר איתה. איך קרה שדווקא היא לא עברה את החוויה? אולי זו הילדה השנייה שבדיוק ילדה? אולי היא כבר לא אטרקטיבית כבעבר? לאחר שאבין, יוצרת ותיקה ורבת ניסיון, צחקה מהסצינה הדמיונית שבדתה, היא החליטה להשאיר אותה בחדר הכתיבה. לדבריה, הבינה כי אין לה הצדקה קומית מספקת.

תגובות