ארבע נקודות אור נשיות בים של טלוויזיה גברית. שיחה עם התסריטאיות הכי בולטות על המסך הישראלי - טלוויזיה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ארבע נקודות אור נשיות בים של טלוויזיה גברית. שיחה עם התסריטאיות הכי בולטות על המסך הישראלי

לכתבה
"האחיות המוצלחות שלי"אלעד רובין / yes

ארבע סדרות טלוויזיה חדשות, שיצרו תסריטאיות, מציגות דמויות נשיות שונות מרוב מה שנראה כאן על המסך. היוצרות שלהן — סיגל אבין, נעה ארנברג, רותי רודנר ושני מלמד ניצן — מסבירות למה נשים מרבות לצחוק על עצמן, מתווכחות אם האמא הקדומה "סקס והעיר הגדולה" היתה פמיניסטית או בכלל שוביניסטית ומגלות מה דעתן על חיפצון גברים על המסך

11תגובות

התסריטאית סיגל אבין התלבטה: תוך כדי כתיבה נטוותה במוחה הקודח סצינה שבה עדי אשכנזי, גיבורת הסדרה שלה "בלתי הפיך", מגלה שכל הנשים בסביבת העבודה שלה הוטרדו מינית על ידי אחד הגברים במשרד. רק אשכנזי לא הוטרדה על ידו והיא לא מבינה מה לא בסדר איתה. איך קרה שדווקא היא לא עברה את החוויה? אולי זו הילדה השנייה שבדיוק ילדה? אולי היא כבר לא אטרקטיבית כבעבר? לאחר שאבין, יוצרת ותיקה ורבת ניסיון, צחקה מהסצינה הדמיונית שבדתה, היא החליטה להשאיר אותה בחדר הכתיבה. לדבריה, הבינה כי אין לה הצדקה קומית מספקת. הסצינה הזאת, שכתבה אבין ונפלה אל מחוץ לדפי התסריט, היא רק דוגמה קטנה אחת לדילמות שעמן מתמודדות יוצרות...

הרשמה לניוזלטר

חדש! כל חדשות הטלוויזיה, הביקורות והמלצות הצפייה אליכם ישרות למייל

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות