כך נהפך השידור הציבורי לדבר החם בטלוויזיה

הטאלנטים נוהרים לערוץ כאן 11, הפריים־טיים התמלא בהפקות מקור ואפילו הממשלה הפסיקה לתקוע מקלות בגלגלים. הרייטינג עדיין נמוך, אך בתאגיד טוענים כי הבעיה היא אצל מי שעוד מודד אותו

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
חן אמסלם בצילומי הסדרה "פמת"א"
חן אמסלם בצילומי הסדרה "פמת"א". עונת השידורים החדשה סימנה מפנה בתולדות התאגידצילום: אבישג שאר ישוב
שני ליטמן
שני ליטמן

בשבוע שעבר התמלאו נתיבי איילון בשלטי חוצות ועליהם פרצופים מוכרים: השחקנים חן אמסלם, אושרי כהן, שלמה בראבא ואחרים. הרקע הלבן עם הלוגו השחור קצת פחות מוכר בהקשר של אמסלם, שחקנית שעד כה הופיעה בסדרות דרמה של הוט, ועכשיו מככבת בדרמה המשפטית "פמת"א" בערוץ כאן 11, שיצרו נועה רוטמן ואסתר נמדר־תמאם. הפרצופים הענקיים של אמסלם וחבריה לסדרה בישרו גם את עלייתה לאוויר של עונת שידורים חדשה בכאן 11, שמלבד "פמת"א" כוללת גם סדרה דוקו־קומית בהובלת ענת גורן, "המתמודדים", עונה חדשה ל"טיול אחרי צבא", עונה חדשה ל"המרדף", התוכנית החדשה "החיים על פי דביר", סדרת הדרמה "מונא", ומעל הכל — האירוויזיון שיתקיים במאי בתל אביב.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ