כך נהפך השידור הציבורי לדבר החם בטלוויזיה - טלוויזיה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך נהפך השידור הציבורי לדבר החם בטלוויזיה

לכתבה
חן אמסלם בצילומי הסדרה "פמת"א". עונת השידורים החדשה סימנה מפנה בתולדות התאגידאבישג שאר ישוב

הטאלנטים נוהרים לערוץ כאן 11, הפריים־טיים התמלא בהפקות מקור ואפילו הממשלה הפסיקה לתקוע מקלות בגלגלים. הרייטינג עדיין נמוך, אך בתאגיד טוענים כי הבעיה היא אצל מי שעוד מודד אותו

71תגובות

בשבוע שעבר התמלאו נתיבי איילון בשלטי חוצות ועליהם פרצופים מוכרים: השחקנים חן אמסלם, אושרי כהן, שלמה בראבא ואחרים. הרקע הלבן עם הלוגו השחור קצת פחות מוכר בהקשר של אמסלם, שחקנית שעד כה הופיעה בסדרות דרמה של הוט, ועכשיו מככבת בדרמה המשפטית "פמת"א" בערוץ כאן 11, שיצרו נועה רוטמן ואסתר נמדר־תמאם. הפרצופים הענקיים של אמסלם וחבריה לסדרה בישרו גם את עלייתה לאוויר של עונת שידורים חדשה בכאן 11, שמלבד "פמת"א" כוללת גם סדרה דוקו־קומית בהובלת ענת גורן, "המתמודדים", עונה חדשה ל"טיול אחרי צבא", עונה חדשה ל"המרדף", התוכנית החדשה "החיים על פי דביר", סדרת הדרמה "מונא", ומעל הכל — האירוויזיון שיתקיים במאי בתל...

הרשמה לניוזלטר

חדש! כל חדשות הטלוויזיה, הביקורות והמלצות הצפייה אליכם ישרות למייל

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות