שני הצדדים של יוצרת הטלוויזיה שהפכה את יהודה לוי לשחקן חשוב מאוד

שירלי מושיוף החלה את דרכה בתחתית הטלנובלות הישראליות ובמשך השנים העפילה לפסגת הדרמה המקומית. לצד הערכה לכישוריה המזהירים כתסריטאית ובמאית, היא מואשמת בסביבתה המקצועית בהתפרצויות זעם, יחס נטול חמלה לשחקניות והחלטות שגררו הפסדים כבדים להפקה. מה בדיוק קרה שם מאחורי הקלעים של "איש חשוב מאוד"?

נירית אנדרמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
שירלי מושיוף עם יהודה לוי.
שירלי מושיוף עם יהודה לוי. ב"האלופה" היא התעקשה שהדמות שלו תמותצילום: אור גפן

בזירת הטלוויזיה הישראלית, שירלי מושיוף היא היום אשה חשובה מאוד. העיתונאית שלפני כעשור נטשה את התקשורת לטובת עולם הדרמה הטלוויזיונית הצליחה מאז לבסס לעצמה שם של אחת התסריטאיות והיוצרות המוכשרות ביותר שפועלות כאן. הגיחות הראשונות שלה למרקע המקומי – "להוציא את הכלב" שיצרה עם ניר ברגמן ו"תעשה לי ילד" עם יובל שפרמן – סימנו אותה כמי שמצליחה לשרטט על המסך הקטן פיסות מדויקות של דרמה, כאלה שלוכדות משהו אותנטי מהמקום הזה ומהאנשים שחיים בו. המבקרים התלהבו, הפרסים הוענקו, הציפיות נערמו. ולפני ארבע שנים, כשהוציאה תחת ידיה את העונה הראשונה של הסדרה "איש חשוב מאוד", הוכתרה מושיוף סופית ל–VIP של ענף הדרמה המקומית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ