פארוק ביד אליהו: עשרת אלפים נשים שואגות לא טועות

היה מסנוור. בנות 70 ובנות שבע דפקו פן מהגהינום וצבאו על דלתות ההיכל ביד אליהו בהופעה של כוכב "הכלה מאיסטנבול". אז מה אם הוא מייצג עולם שבו לגברים מותר לבגוד ונשים נישאות מאהבה לאנסים שלהן ומוותרות בחדווה על קריירה

אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אוזג'ן דניז, פארוק בשבילכן, על הבמה ביד אליהו. קול קטן ובינוני, אבל גם זה לא הפריע למכורות
אוזג'ן דניז, פארוק בשבילכן, על הבמה ביד אליהו. קול קטן ובינוני, אבל גם זה לא הפריע למכורותצילום: שרון רביבו
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

מאשללה, איזה ריאות בריאות, חזקות ומצוינות יש לבנות ישראל. ולסבתות, ולאמהות ולנכדות שגדשו את היכל הספורט ביד אליהו בכוח נשי עצום של 10,000 צופות וכמה עשרות גברים שנבלעו ביניהן, בהתרסה או במבוכה. שאגות אדירות, אחידות, ארוכות ורבות עוצמה ליוו כל התפתחות במופע: כשאיחרו להתחיל, שאגו. כשנשמעו לראשונה צלילי שיר הנושא של "הכלה מאיסטנבול", עמדו כאחת וצרחו עוד קצת. כשנדמה היה שפארוק סוף סוף עולה לבמה, אבל לא עלה — צווחות חדות. כשעלה, כששר כל שיר בטורקית שמעטות באולם הבינו, כשאמר "גוד איבנינג תל אביב". "מה תל אביב, מה", נהמה מתלהבת מבוגרת אחת מאחורי, "תגיד ישראל, מכל הארץ באנו" — ומיד נתקלה בגינוי גורף של סביבתה: איך את מדברת, מה יחשוב עלינו. תגידי תודה שבא, פארוק ההורס. הקירות רעדו, הסאונד נבלע בהמולה ולבסוף, כשלא היו הדרנים, שאגו בחורות כי נגמר. לו עלו כך כאחת לכנסת למחות על זוועות האלימות נגד נשים בישראל, ברגע אחד היו נמצאים התקציבים הנחוצים לטיפול מיטבי בבעיה. אבל למה שייצאו למחאה מאורגנת, כל עוד מחמל נפשן, הפנטזיה הלחה שלעולם לא תתממש, עומד מולן על הבמה — אז מה אם בקושי רואים אותו — ומפריח נשיקות באוויר?

תגובות