צחי גראד מזהה סדק לדיאלוג: "יש פרטנרים, הם פשוט לא מאמינים לנו"

צחי גראד אופטימי. הוא נוסע לרמאללה ושכם כדי לארגן מפגשים בין יהודים לפלסטינים, מעודד אמנים להביע את דעתם וכלל אינו מוטרד מהגיוס של בנו – הרי מסוכן יותר לרכוב על אופניים. "אמנות משפיעה? כולם משפיעים", הוא אומר. רק על על התנ"ך הוא מסרב להרוג או להיהרג

איתי שטרן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
צחי גראד יושב על חלון
איתי שטרן

הסצינה הראשונה בפרק הראשון של "פאנץ'", סדרת הדרמה של "יס" על ראשית ימי הסטנד־אפ בתל אביב, מפגישה את צחי גראד עם חולדה. האחרונה בדיוק מכרסמת טינופת מעל שלט הכניסה למועדון בזמן שגראד חובט בה במערוך. בסופו של מאבק, הוא אוחז בזנבה המסולסל, משליך אותה לפח ונכנס למועדון "פיצה פאנץ'" שבבעלותו. הרחוב שברקע, על הזוהמה והביוב שמתערבבים עם אורות הניאון האדומים, נראה מטונף כמו ניו יורק בשנות ה–70 — או נכון יותר, דרום תל אביב בניינטיז. במועדון עצמו, בן דמותו של גיל קופטש (איתי זבולון) מספר בדיחות על אלוהים. דברים שהיו ואינם עוד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ