גווינת פלטרו, שגרירת הפות בתרבות הפופ

מצד אחד, היא מנפצת טאבו אחרי טאבו בפתיחות נועזת. מצד שני, הגישה שלה צרכנית, שטחית ומנותקת. גם אחרי צפייה בסדרה החדשה של גווינת פלטרו בנטפליקס, "המעבדה של 'גופ'", קשה להחליט אם התוכן שהשחקנית ואשת העסקים חתומה עליו חתרני או פשוט מטומטם

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גווינת פלטרו בהקרנת הבכורה של "המעבדה של 'גופ'" בלוס אנג'לס, בשבוע שעבר
גווינת פלטרו בהקרנת הבכורה של "המעבדה של 'גופ'" בלוס אנג'לס, בשבוע שעברצילום: AFP
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

גווינת פלטרו היא אשה עם משימה. לא משימה כמו "לעבור בסופר". גם לא "להרוויח המון כסף" — למרות שגם את זה היא עושה, ובהיקפים מרשימים, בתאגיד שלה, "גופ" (GOOP). המשימה של פלטרו היא הפות, ופלטרו — שחקנית, אשת עסקים, גורו חיים טובים ובריאות — היא שגרירת הפות בתרבות הפופ העכשווית. הביטו נא למשל בסדרה החדשה שלה בנטפליקס: "המעבדה של 'גופ'", שעלתה בסוף השבוע האחרון לשירות הסטרימינג, ולוותה בכרזה שבה פלטרו, זהרורי זהב בשיערה הפלאי, לובשת שמלה ורדרדה, ועומדת, רגליה משוכלות באלגנטיות, בתוך מבנה ורדרד ואובאלי שאי אפשר אלא להבינו כמחווה לאיבר הנשי.