בסרט על עלייתו של ג'ף בזוס מסתתר שיעור חשוב למדינה כמו ישראל

בשונה מענקי אינטרנט אחרים, ג'ף בזוס לא המציא שום דבר באמזון. הוא פשוט היה שם בזמן הנכון. דוקו חדש מנסה להתריע מפני הכוח האדיר שצבר, אך בפועל מאדיר אותו

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ג'ף בזוס מייסד אמזון
ג'ף בזוס, אשתקד. הבין יותר מכל מתחריו כי מהפכה טכנולוגית משנה את הכלכלהצילום: Lindsey Wasson/רויטרס
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ

"בית חכם" הוא מיתוג חכם. מונח שמתאר בצורה חיובית את השילוב של טכנולוגיה מרושתת בחיי היום־יום ומטשטש את הבעיות. אחת מהן נחשפה אשתקד כשהתברר כי "אלקסה", העוזרת האישית הדיגיטלית של אמזון, שימשה כמכשיר האזנה. אלפי עובדים הקשיבו לשיחות פרטיות, תמללו אותן והזינו למסד נתונים. "אמזון רוצה להחדיר מיקרופון בכל מקום", מדגישה החוקרת שושנה זובוף בניסיון להסביר כי איסוף מידע על לקוחות הוא העסק האמיתי של אמזון.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ