הבמאי עידו הר שואל: מי פה באמת צמא לדם?

שש שנים חלפו מאז הוצגה א"ק כחשודה ברצח תאיר ראדה ב"צל של אמת", במהלכן קיבלה איומים על חייה, אושפזה שוב במוסד פסיכיאטרי וברחה לאוקראינה. "חומרים מורכבים הוצגו בצורה פושעת", אומר הר, שסרטו "צל כבד" מציג את הזווית של אולה טימר קרבצ'נקו. ערב שידורו ב"כאן", הוא לא חוסך ביקורת מיוצרי הסדרה ("המרוץ אחר נטפליקס יכול להוציא מאיתנו אכזריות מטרידה"), שמצדם טוענים כי הר מטעה את הציבור

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הר. "זה לא הגיוני שנעשה פה כזה פשע, לכאורה"
הר. "זה לא הגיוני שנעשה פה כזה פשע, לכאורה"צילום: הדס פרוש
שני ליטמן
שני ליטמן
שני ליטמן
שני ליטמן

רצח הילדה תאיר ראדה בתא שירותים בבית הספר נופי גולן בקצרין, בדצמבר 2006, היה האירוע המחולל של דרמה חברתית, משפטית ותקשורתית שמסרבת לגווע כבר 15 שנה. למרות ששבועות מעטים אחרי המעשה המשטרה כבר איתרה את מי שהורשע בו, ומרצה כעת בגינו עונש מאסר עולם — רַצָּף שעבד בבית הספר בשם רומן זדורוב — במשך השנים התעקשו רבים, בהם גם כמה מבני משפחתה של ראדה, שזדורוב חף מפשע. הם האמינו כי הורשע על פי הודאה שנגבתה ממנו באמצעים פסולים, כי הרוצח האמיתי עדיין מסתובב חופשי. זדורוב, אזרח אוקראיני שהתגורר בישראל, בקושי ידע עברית ולא היה מחובר למוקדי הכוח בחברה הישראלית, נהפך לקורבן ולגיבור של מאבק עממי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ