בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מאחורי הקלעים של האח הגדול 4

למה יורם זק חזר לערוך את התוכנית ומדוע ארז טל חושב שהוא היה נופל מוקדם? הצצה אל המנגנון המשומן שמפעיל את המותג הטלוויזיוני החזק בארץ

20תגובות

בראש גרם המדרגות המוביל לדלת הבית, שעליה העין הכחולה-לבנה האיקונית, נזכר אחד העיתונאים לשאול את יורם זק על מזג האוויר. שלושה ימים לפני תחילת העונה הרביעית של התוכנית "האח הגדול", זק, העורך הראשי, המוח והפנים שמאחורי התוכנית, הנחה את הסיור הקבוע לעיתונאים. מעבר לרחבת הקהל, שפתוחה לנוף, משתרעים שדות חקלאיים ומקבצי בתים צמודי קרקע. מעליהם שמים אפורים ורוח קרה מאוד. "מה תעשו אם יירד גשם?" שואל העיתונאי. זק מבליע חיוך: "נשמח", הוא אומר, מכוון לנטייה לשבת בבית ולצפות בטלוויזיה כשמזג האוויר חורפי.

שאלת הגשם מתבררת ביום השידור, יום ראשון לפני כשבועיים, כנושא לשיחה והימורים, יירד או לא יירד. מנכ"ל הזכיינית קשת, אבי ניר, מסתמס עם זק. הוא מהמר שכן, גם כאשר השמש מציצה בצהרי היום מעל הווילה בנווה אילן. בשמונה בערב, כאילו תואם הדבר עם כוחות הטבע, גשם כבד שוטף את הארץ. ניר מסמס "אני את שלי עשיתי". שעה אחר כך רושמת "האח הגדול" שיא רייטינג חדש.

אולי לגשם היתה יד בכך, אבל כמיליון וחצי צופים (שהם 45.5 אחוזי רייטינג בקרב משקי הבית היהודיים) התיישבו מול מסך ערוץ 2. גם בפעם הרביעית מתברר כוחה של חוות הנמלים האנושית של "האח הגדול", שמאגדת כמויות שוות של מציצנות, טראש, טיפוסים משונים, וגם רגעים אנושיים טהורים, זיכוך ואקשן. זה ניכר בבאזז שליווה את עליית העונה, בסקרנות שהפגין נהג המונית שניסה לחלוב פרטים בדרך אל האולפן ובתחושה שהצופים, שהיקפם גדל והולך, פשוט התגעגעו.

עשו לנו לייק ותוכלו לקבל את מיטב כתבות גלריה ישירות אליכם

ישנו עניין נוסף שנחוץ כדי להסביר את ההצלחה. יותר מכל תוכנית, "האח הגדול" מתבררת כאופרציה שבה לא נותר אלמנט המופקר ליד המקרה, ויהיה שולי לכאורה כמו טמפרטורת המים בבריכת השכשוך, צבע המצעים שעל המיטות או הזקנקן הדליל של המנחה אסי עזר. שלושה דברים שדנו בהם ארוכות ביום העלייה לאוויר, כאילו אין דרמטיים מהם.

כדי להבין עד כמה מורכבת ומוקפדת ההתייחסות לכל היבט, כדאי לחזור כמה ימים לאחור, לישיבת הצוות שקיים זק מיד אחרי סיור העיתונאים. זו היתה הפעם הראשונה שרבים מהם צפו בקליפים הקצרים, "תעודות הזהות", של הדיירים החדשים בבית. עד אז רק מעטים נחשפו אליהם. עכשיו, כאשר הדיירים כבר היו בהסגר בבית המלון בנווה אילן, אפשר לחשוף את זהותם בלי לחשוש שהיא תדלוף ותהרוס את קווי העלילה שהוכנו מבעוד מועד.

הבידוד הזמני הזה, הכנה לבידוד המוחלט של החודשים הקרובים, מופרע רק בביקורים של כמה מאנשי התוכנית. זק, שבעצמו מתגורר כרגע בחדר באותה הקומה במלון, עורכי המשנה שלצדו, אלון ימין ואפק יבניאלי, ואנשי הפקה ספורים נוספים. במוצאי שבת הורשו המתמודדים לקבל שניים-שלושה אורחים לחדרם, בני משפחה או חברים. עכשיו, ביום ראשון בצהריים, נראים רובם כפקעת עצבים, מתקשים לנשום עמוק ולשחרר. כאשר זק דופק על הדלת בסיבוב הפרידה שלו מהם, שכולל שיחת עידוד וחיבוק פרידה, מתברר

הפרוטוקול הנוקשה שהם מחויבים בו: את הדלת יפתחו רק אחרי שהסתתרו מאחוריה ויטרקו אותה רק לאחר שהאורח המאושר נכנס, והסכנה שאדם מזדמן יראה אותם חלפה.

זק דופק בעדינות על דלת החדר של ברי סימון והיא פותחת בעיניים דומעות, נרגשת אחרי שיחה עם אמה. כמה דקות אחר כך יצהל לעברו המתמודד יוסי סרור, רכבת הרים של פטפוט בלתי נגמר ומחוות גדולות. המתמודדת היפהפייה יאנה יוסף תגיב בקושי, הלומת שינה אחרי חגיגות השנה החדשה. בדרך החוצה, בחזרה לאזור הצילומים, ייזכר שמתמודדת אחרת ביקשה ממנו משהו ויבקש מהמפיקה שתדאג לה. "מבחינתי זה מעבר לתוכנית טלוויזיה. אין מה לעשות, האנשים האלה הפקירו את חייהם בידינו ומתפקידנו לשמור על כבודם ועל חייהם", הוא מסביר אחר כך, סביב השולחן הגדול בחדר הישיבות שבמתחם המשרדים הצנוע הסמוך לבית, כשעזר יושב לידו בצד השני של השולחן.

במתחם ישנו גם משרד פצפון וצפוף מאוד המשותף לזק ולעורכי המשנה ומטבח; חדר קונטרול גדול ועתיר מסכים שמופקד על הנעשה בבית (קונטרול השידור, הגדול אפילו יותר, נמצא בבניין סמוך); חדר עריכת וידיאו שיתמלא עם התקדמות העונה במזכרות ממשימות ובטבלאות רייטינג שייתלו בגאווה, אפשר להמר, על הקירות; חדר הלבשה ואיפור; וגם חדר מנוחה פרטי לכאורה, שעל דלתו קבוע השלט "ארז טל", וממנו כולם יוצאים ונכנסים.

"הפחד מחולק למדרגות", מסביר עזר כשהוא נשאל על ההתרגשות או החשש הנובעים מהצורך לספק את הסחורה בעונה נוספת. "היום החשש הוא שתהיה תוכנית טובה ושאנשים יאהבו את הדיירים. המדרגה השנייה היא מה שיקרה בעוד שבועיים, שמי שבפנים יתחילו להוכיח את עצמם והצופים יתאהבו בהם. המדרגה השלישית של הפחד היא הכי חמורה וזה מתחיל רק חודש אחרי. יש לך איזו ‘בטן' קטנה, נפילה של הרייטינג. יש החודש הראשון שהכל חדש ומגניב, והחודש האחרון שהוא מותח, ובאמצע איזו ‘בטן' ואני מאוד דואג ממנה".

למה התוכנית הזאת עדיין מעוררת כל כך הרבה תשומת לב?

"בעונה הראשונה שמעתי אנשים משמיצים ריאליטי וכשאני הגעתי לעבוד בריאליטי קלטתי את הפרדוקס הגדול. זו תוכנית שעובדים בה בכירי האנשים של קשת ויש לזה אפקט מאוד גדול. החשיבה והפיתוח, להפתיע ולרגש כל הזמן, הם פקטור גדול וחשוב מאוד. מצד שני, יש משהו ב'אח הגדול' שכדי להצליח האופי האמיתי של האנשים חייב לצאת החוצה".

זק: "היתרון הגדול מאוד שיש לנו על התוכניות האחרות הוא השידור החי. בסופו של דבר זה מסתכם בתובנה הזאת שהכל יכול לקרות, ואם לא תהיה שם, תפספס את זה. גם כשהצופה רואה משהו ערוך, מיד אחר כך הוא רואה את הדמות הזאת בזמן הווה ומבין עוד שכבה עליה. הוא יודע שאולי עוד דברים מסתתרים שם.

"היום אנחנו מקצינים ומגזימים כדי להפוך כל אחד מהם לזכיר ומובהק, וזה הכיף. שישה שבועות בערך לוקח לדמויות להתעגל, והפער הזה, בין מה שחשבנו בהתחלה למה שקורה כמה שבועות אחר כך, הוא מה שמרתק בתוכנית".

בין ליהיא לעתי

השידור אמנם חי, וזה של תוכנית הפתיחה מתוכנן כך שיעברו בו תחושת בהילות וריגוש - אבל דבר בו אינו מקרי או לא מתוכנן, פרט לתקלות. אלו מצומצמות עד למינימום, כאשר הצוות מתכונן אפילו לתגובות בלתי צפויות. כל זה קורה בשורה בלתי פוסקת של חזרות, שכתובים חוזרים ונשנים של הטקסט וניסיון לתזמן אפילו את זמן התגובה של אורחי החתונה שממנה יעקרו בקרוב החתן והכלה, בני הזוג קפרא.

בשעות אחר הצהריים המוקדמות, כשקהל עוד לא זרם למקום, מתקיימת חזרה כללית, שבה צופים זק ועורכי המשנה, לצד מפיקים, אנשי צוות טכני וסמנכ"ל התוכן בקשת, רן תלם, מחדר הקונטרול הגדול בבניין הסמוך. כמו בשידור, גם כאן התגובות והאווירה מתונות יותר מהצפוי. כשהחזרה מסתיימת תלם, זק וטל, מלווים בתסריטאי, נכנסים לחדר צדדי קטן. שלושתם חגים בו בניסיון להדק את הטקסט, להשמיט במהירות מלה מיותרת, להבהיר נוסח שעלול להיות לא ברור דיו.

אחר כך, בשידור, כאשר אורחי החתונה מגיבים באמוציונליות גדולה מהצפוי, שולפים סלולריים ומחייגים מול מצלמות התוכנית, עולה על פניו של זק הבעת אי נחת. התוכן היחיד שנראה על המסך שלא הונדס כליל מבעוד מועד עוכר את שלוותו.

דניאל צ'צ'יק

באופן אירוני, מתבררת תוכנית הפתיחה דווקא כסיומו של תהליך. ההתחלה היא כמעט מיד עם סיום העונה הקודמת, בהליך ליהוק ארוך וקפדני הכולל כמה סבבים של ראיונות ודינמיקה קבוצתית, ואחר כך אבחון פסיכולוגי מחייב שנערך לכל דייר פוטנציאלי. כחצי שנה מראש מתחילים עורכי המשנה, יבניאלי וימין, עם זק וגיורא חמיצר, המשמש יועץ מיוחד לתוכנית בבניית משימות, לבנות את שלד המשימות שיפעילו את הדיירים בכל שבוע.

"משלב הרעיון ועד הביצוע עוברת כל משימה המון שלבים", מסביר יבניאלי. "אנחנו מנסים לבדוק מה בדיוק המשימה, איפה היא יכולה להשתבש, איפה כדאי לשבץ אותה במשך העונה. כשיש משימה שמאושרת נכנסת לעניין גם מחלקת הארט. האם אנחנו יוצרים תפאורה? האם צריך תלבושות? האם הופכים את הבית? האם יהיו דיירים שיישאו בתפקידים ספציפיים ואם כן, מי מחליט, הם או אנחנו?".

העונה הקרובה, בגלל מצבו העגום של שוק הטלוויזיה והכנסותיו הדלות מפרסום (גם כשהרייטינג מרקיע שחקים) עברה מקצה שינויים של הרגע האחרון לטובת משימות דלות תקציב. גם הן נועדו למטרה עיקרית אחת: הצורך ליצור התרחשות ולהעמיס אינטראקציה על הדיירים, שהיא מקור העניין בתוכנית.

אלא שאותה אינטראקציה מזמנת גם דילמות לא מעטות בשביל הצוות. בעונה הקודמת זה היה הרומן שניהלו שניים מהדיירים, ליהיא גרינר ועתי שולברג, כאשר הארוס של גרינר צופה מביתו במתרחש ולבו נחמץ. הפקת התוכנית הכניסה את הארוס כמועמד להיות דייר נוסף בבית, לצד ארבעה אחרים, ועימתה בינו לבין ארוסתו בסצינה מעוררת אי נוחות. בסופו של דבר הארוס נותר בחוץ לאחר שהדיירים הוותיקים בבית בחרו את מי להכניס מהמועמדים.

סלמן אמיל

עזר מספר שזו היתה סיבה לחילוקי דעות מאחורי הקלעים. "אני הרבה יותר קיצוני בתפישתי", הוא חורץ. "אם הייתי עורך את התוכנית היינו הולכים הרבה יותר רחוק. עשינו פעם את ‘השבוע שלא היה'. שיקרנו לדיירים עם אירועים שלא היו ולא נבראו. אחרי התוכנית הזאת, כשהם גילו ששיקרנו להם, נכנסתי לחדר ‘האח הגדול' פה בקונטרול ושמעתי את יורם מתנצל בפניהם על זה שהוא נאלץ לשקר להם. נורא כעסתי עליו, מה הוא מתנצל בפניהם, זה הרי חלק מהתוכנית, אבל הוא הרגיש שמשהו באמון שלהם בו, כמי שהוא הקשר היחיד שלהם לעולם החיצון, נפגע".

זק: "הם נכנסו זועמים לחדר".

אתם לפעמים מצטערים על משהו שנעשה או לא נעשה? ה"סכנה" היא הרי או לחטוא למתמודדים או לחטוא לתוכנית בצנזורה.

עזר: "אני לא חושב שאנחנו חוטאים לדיירים. אנחנו מחויבים לעשות את התוכנית הכי טובה שאנחנו יכולים לעשות. דייר שנכנס, במסגרת החוזה שלו אתנו ועם עצמו, מבין שיש דברים שלא ייצאו טוב. שיש התעקשות שלו שתיראה רע או מאבק שלא יצטייר טוב, וזו ההתמודדות האמיתית".

זק: "אנחנו לא עושים רק החלטות טלוויזיוניות, גם אנחנו אנשים ואנחנו לא מכונות שמייצרות רייטינג. אנחנו חווים אתם, אנחנו מתרגשים אתם וכועסים עליהם לפעמים, מופתעים מהם ומשועממים מהם לפעמים. אנחנו חווים את כל קשת הרגשות עם האנשים האלה ויש גם את מי שבחוץ שגם אתם אנחנו בקשר, ההורים, המשפחות. יש שם תחזוק שהוא לא פשוט.

"להכניס אותו (את הארוס) היה נראה לי אלים מדי, כמו לשבור אמון ביני ובין הדיירים המקוריים בבית, במיוחד בין ליהיא ועתי. מצד שני, ידעתי שיגיע גם הרגע הזה של הנחמה והאמת, וחשוב מאוד אצלנו לראות כמה צעדים קדימה".

לראות הכל

השאלה האנושית ושאלת הגבולות מתבקשת כאן. שיחה עם זק, יבניאלי וימין מציירת תמונה משונה בנוגע ליחסים המתפתחים בינם לבין עכברי המעבדה שסגורים בבית. תחושות אבהיות לצד היטמעות כמעט מוחלטת בחייהם שימין מגדיר "יציאה למילואים". חיבה גדולה אליהם ותחושת מחויבות, לצד מחויבות אחרת, גדולה יותר, למי שיושבים בבית וממתינים לליטרת הבשר הדו-שבועית. זק מספר על רצון לברוח ולעולם לא לשוב עוד שתוקף אותו בשלב דומה בכל עונה. יבניאלי מגדיר את הצורך להכיל את קשייהם של המתמודדים כשחיקה האמיתית משום ש"עוד לפני התוכן אנחנו אחראים לדאוג להם. יכול להיות יום שאתה מטפל בו בחמישה או שישה משברים. בכל רגע נתון אנחנו מודעים למצב שלהם. אני צריך לדעת אם מישהו מצונן ולא מרגיש טוב, אם מישהו מתכנס בתוך עצמו ואין לו מצב רוח".

קצת כאילו יש לך טמגוצ'י, רק בבן אדם.

"לא. זאת לא השוואה נכונה. אני לא לוחץ על כפתור ומשפיע עליו. הם אנשים שחיים ומנהלים את חייהם. אני קודם כל מתייחס לזה מהמקום שאני דואג להם. אני עוזר להם לנווט את עצמם בתוך הדבר הזה".

ימין: "בשלב הזה כרגע, כולנו, כל מי שמכיר את צוות הדיירים, נקשרנו אליהם. אנחנו אוהבים אותם ואפילו קשה לנו המחשבה שחלוף שבוע מישהו מהם הולך. זה יוצא משליטה. זה לא טמגוצ'י. מצד אחד אנחנו בחרנו אותם ואת המשימות, אבל כל מה שיקרה תלוי בהם מהרגע שהם פה. זה תלוי בהם ובקהל".

זמן לא רב אחר כך, כאשר פחות משעה נותרה עד השידור החי, מקיים זק תדרוך מלא אמוציות לבמאים ועורכים. "לא לשכוח שמדובר באנשים אמיתיים שהפקידו בידינו הרבה מאוד אחריות", הוא פונה בחצי תחינה, "יש נטייה טבעית להתמקד למשל בבגד שנשמט. בואו נימנע מזה ונכבד אותם".

הדברים האלה מקבלים משמעות יתרה לאור אירועי העונה הקודמת. במשך השידור בערוץ 20, שבו משודרות תמונות מהבית באופן רציף, נשמע בטעות קולו של זק בהערה מינית בוטה שכוונה לאחת הדיירות שהמתינה באותה עת בחדר האח הגדול. זק ספג קיתונות בוז וביקורת מצד ארגוני נשים, חברי כנסת ואחרים. מהר מאוד הודיע על חופשה בת כמה ימים ולאחריה מסר שלא יחזור לשמש עורך ראשי בעונה הבאה. ביולי האחרון הודיע על חזרתו ונדמה ששותפיו לתוכנית תמימי דעים בעניין.

"ההצלחה של התוכנית זה הוא והתוכנית היא הוא, בצלמו ובדמותו, וכמובן שלכולנו יש חלק", מסביר טל. "הוא מקצוען גדול וחשוב לו איך זה ייראה, מה ייצא החוצה, הבימוי והעריכות. הוא מגיע לשידור החי אחרי שהוא ישן שעתיים בלילה במקרה הטוב, כי הוא צריך לראות את הכל".

דניאל צ'צ'יק

הפרשייה ההיא עדיין מרחפת מעל ראשו של זק, מהמוערכים שבאנשי הטלוויזיה המקומיים, וכנראה הנעים שבהם. עד "האח הגדול" הוא היה עורך "מונית הכסף" ובמאי "ארץ נהדרת", "החרצופים" ועוד. הוא גם אחיה התאום של השחקנית עלמה זק, בן 41, נשוי ואב לשני ילדים צעירים. התקרית ההיא, שכנראה הותירה אותו במצב פוסט טראומטי, אירעה בזמן בדיקת סאונד שגרתית כששהה במשרדו עם חבר סאונדמן. בפעם המי יודע כמה שהתבקש לחזור על המשפט שנאמר לבדיקה הוסיף תוספת בוטה במיוחד שנקלטה בשידור. כיום הוא מספר שדווקא התקרית החזירה אותו בסופו של דבר לתוכנית.

"כבר הבטחתי לזוגתי שדי, שנחזור לחיים שפויים ונורמליים", הוא מספר, "אבל פתאום הייתי בתחושה שאני חייב חוויה מתקנת לעונה הזאת. לא יכולתי שזו תהיה התחושה שבה אני מסיים. שבוע אחרי שנגמרה העונה, ניגשתי לאבי ניר ואמרתי לו, ‘תודה, לא עוד'. הרגשתי שאני לא עומד בזה יותר. היה ברור שמעורבות בזה התחושות של העליהום שעברתי. אבל דווקא המקרה הזה גרם לי לחזור ממקום בוגר יותר אולי. אני מבין יותר את מקומי, מה אני מייצג, כלפי הדיירים וכלפי הצופים".

גובה הלהבות הפתיע אותך?

"הפתיע ולא הפתיע. כשהבנתי שזה בחוץ הבנתי שהולך להיות שמח. התחפרתי בשמיכה במשך יומיים, במשך חודשיים לא קראתי עיתונים או אינטרנט, שמתי את זה בצד. להיות פתאום האדם הזה שכולם מדברים עליו, אנשים שלא מכירים אותך פתאום בטוחים שהם יודעים מי אתה ומה אתה, ואיזה פה ואיזה דיבור יש לו. לא הפתיעו אותי הטרמפיסטים שתפסו על זה טרמפ כדי ליצור לעצמם כותרת. את זה ראיתי מקילומטר, חברי כנסת וארגוני נשים ועוד צדקנים ומתחסדים למיניהם".

זה היה מאוד בוטה.

"כן, אני יכול להיות בוטה, ביני לבין חברים. הרגשתי כאילו משטרת המחשבות נכנסה אלי לראש וקלטו אותי אומר דברים שאני אומר רק בין חברים טובים. ברור שדיבור כזה בסיטואציה כזאת נשמע ‘וואו, מה פתאום, יש פה אנשים, ככה הוא מדבר'. אני חושב שחטאתי לתפקידי בתוך ‘האח הגדול'. שחטאתי מול דיירת וזה היה לי קשה".

זה עוזר לא להיות זחוח?

"אני חושב שכן. זה הוריד אותי מאיזו זחיחות שקורית לפעמים מעצם זה שאתה מעורב במשהו גדול ומצליח. דפי הרייטינג התנוססו פה בגאון", הוא עוצר וחושב ארוכות כשברקע נשמע כבר קהל בני הנוער ששואג בחוץ בהתאם להוראות הבימוי. "אני מצטער על הרגע הזה מאוד. היום אני חושב שאני יותר זהיר, אבל אי אפשר להאשים אותי במה שאני לא. אני לא בז לנשים, לא מזלזל בנשים ובעבודה מעריך אותן פי כמה מאשר את רוב הגברים שעובדים אתי. המשפט נאמר, זה נכון, אבל הסיטואציה עדיין לא ברורה לאף אחד. אני באמת מצטער אם מישהו נפגע מהעניין הזה".

השעון בקונטרול סופר לאחור את הדקות והשניות לתחילת השידור. הנוכחים כולם, גם עזר וטל העומדים בקור למטה, מדקלמים מנטרה שנועדה להגן מפני מזל ביש. זק עונד בטקסיות קמע לצווארו: מיקרופון הצוואר בצורת מפתח שהדיירים עונדים באופן קבוע בבית, מושחל על שרשרת שאחת מנשות ההפקה דאגה למסור לו. למטה עזר ומנהלת השידור מחממים את הקהל בריקודים.

דניאל צ'צ'יק

גשם דק מתחיל לרדת, והולך ומתחזק ככל שהתוכנית מתקדמת. מאז אותו שידור כבשה "האח הגדול" את ראש טבלאות הרייטינג, עם מספרים שעומדים סביב 40%. כך הוכח שוב שזהו המותג הטלוויזיוני החזק ביותר בארץ, ביחס שאין לו שום מקבילה בעולם. "זו התוכנית שאולי מעוררת הכי הרבה תגובות לכל הכיוונים", מהרהר טל, "אני חושב שאחרי שלוש עונות וחצי שלה ראוי שמי שמתנגדים לה יבינו שהיא תופעה שמצליחה מאוד וזה בסדר".

למה היא כל כך מושכת אש? יש עוד ריאליטי, אפילו תוכניות ריאליטי גדולות.

"יש עוד תוכניות ריאליטי שמספקות מציצנות אפילו יותר גדולה מ'האח הגדול' והן לא עבדו. יש משהו בקלישאות, העובדה שאתה לוקח אנשים שלא היו נפגשים בשום מקום אחר ושם אותם באותו בית שיסתדרו ביחד, זה מרתק. הישראליות במעבדה חיה וכל מיני ניואנסים של הישראליות באים לידי ביטוי בצורה מרתקת".

היית מסוגל לשחק?

"אם הייתי נכנס הייתי שורד יומיים עד שהייתי יוצא מדעתי. אני לא האדם הכי חברותי או הכי מתפשר, אבל הייתי נופל עוד בשלב הדינמיקה. זה האופי שלי, אני לא כזה".

האח הגדול 4 - כל הכתבות



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו