בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תכניות הריאליטי הוותיקות מאבדות גובה בארה"ב

נתוני הרייטינג האמריקאיים מצביעים על שינוי מגמה לפיו הקהל האמריקאי לא שומר אמונים לתוכניות הריאליטי הגדולות

תגובות

עוד נתוני רייטינג, הפעם בארצות הברית, מצביעים על שינוי מגמה, שיכולה להשפיע גם על מדינות אחרות. מתברר כי הגמר האחרון של "הרווק", ששודר בתחילת החודש בארצות הברית, היה הנמוך ביותר מבחינת הצפייה בו (וכרגיל נמוך מבחינת תכניו). האתר "דה ראפ" מסיק מכך ומנתונים אחרים כי הצופים בארצות הברית אינם שומרים אמונים לתוכניות הריאליטי הגדולות של השנים האחרונות.

אפילו אחוזי הצפייה של תוכניות ריאליטי שעדיין פופולריות, כמו "אמריקן איידול" ו"הישרדות", ירדו משמעותית. מאחר שנוף הריאליטי התמלא בתוכניות נישה על תסרוקות, אופנה וראפרים לבנים, אין שום תוכנית שהיא שיחת היום.

רשתות שידור עדיין אוהבות תחרויות ריאליטי, נאמר באתר, כי הן זולות, ומקור עקבי לרייטינג, במיוחד לעומת דרמות יקרות להפקה. אבל "רוקדים עם כוכבים" בת העשר ו"הרווק" בת השבע, מסמנות ירידה משמעותית בצפייה בהן, והן מתחילות להראות סימני תשישות. הבעיה כפולה - מצד אחד הקהל כבר רגיל לכל התחבולות שלהן. מצד שני, אם הן בעלות מודל חזק ומצליח כמו "אמריקן איידול", קמות להן מתחרות.

"אמריקן איידול", שבמשך שמונה שנים היתה הכי נצפית בארצות הברית, רושמת העונה ירידה של 28% בימי רביעי וירידה של 25% בימי חמישי (ימי ההדחה). היא עדיין במקום השני בטבלת הרייטינג בארצות הברית, נתון מרשים לתוכנית שמשודרת זה 11 שנה, אבל אלה הנתונים הכי נמוכים שלה מאז עלתה. התוכנית הכי נצפית, אגב, היא "דה וויס".

רויטרס


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו