אנטי-דילוגון

הרשתות נגד ממיר שפוסח על פרסומות

פוקס, אן-בי-סי וסי-בי-אס הגישו תביעה נגד חברת לוויין שמספקת המכשיר; טוענות כי על החברה להבטיח כי הצופים יצפו בתשדירים

רותה קופפר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רותה קופפר

מכשיר המאפשר לצופה לדלג על פרסומות נמצא במרכזו של מאבק משפטי המתנהל כעת בארה"ב. שלוש מרשתות השידור הגדולות במדינה, פוקס, אן-בי-סי וסי-בי-אס, הגישו תביעה נגד חברת הלוויין Dish Network, שמספקת את המכשיר הפוסח על הפרסומות בזמן צפייה בתוכניות מוקלטות בטלוויזיה. לטענתן, על החברה להבטיח כי הצופים יצפו בפרסומות.

הרשתות חוששות כי אם הצופים ידלגו על הפרסומות, מקור ההכנסות העיקרי שלהן ייעלם. החברה המשווקת את המכשיר הגישה תביעה נגדית על מנת להתיר את המשך השימוש במכשיר. בחברה דורשים מבית המשפט שיקבע כי הדילוג על הפרסומות חוקי.

מכשיר ההקלטה הדיגיטלי יצא לשווקים בתחילת 2012, ורק בעשרה במאי נוספה לו הפונקציה של דילוג אוטומטי, המאפשר לצופים לדלג על הפרסומות מבלי שהצפייה בתוכנית תופרע כלל.

מנכ"ל Dish Network, ג'ואי קלייטוןצילום: בלומברג

Dish Network מאפשרת למנויים שלה לגשת לתוכן ממגוון מכשירים. המודל העסקי שלה מתבסס על הצורך של מנויי הטלוויזיה לצפות בתוכן הווידיאו מכל מסך.

ב-2005, ספקית הטלוויזיה בלוויין האמריקאית אקוסטאר, בעלת שירות הטלוויזיה בלוויין DISH Network, הודיעה כי תספק שירות חינם למשך 10 שנים לכל משקי הבית בעיר הראשונה בארה"ב אשר תסכים לשנות את שמה, באופן חוקי וקבוע, ל-DISH.

כדי להשתתף בתוכנית החברה, המכונה DISH City Makeover, רשויות העיר היו חייבות להסכים לשנות את השם באופן חוקי וקבוע על בנייני ממשל, סניפי הדואר, מסמכים רשמיים, בתי ספר ובתי חולים מתאימים, שלטי רחוב וכל סימן אחר הכולל את שם העיר.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ