תוכניות טלוויזיה שהגו מיכל ינאי ורוני קובן נמכרו לאולפני ליונס גייט האמריקאים

הפורמטים לשתי התוכניות נמכרו באמצעות חברת ההפצה של אבי ארמוזה

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

חברת הפצת הפורמטים הישראלית, ארמוזה פורמטס, מכרה שני פורמטים לתוכניות טלוויזיה לאולפני ליונס גייט האמריקאים (מפיקי “מד מן”, “העשב של השכן” ו”בוס”). עסקה זו מצטרפת לשתי עסקאות בינלאומיות נוספות שחתמה החברה לאחרונה.

מאחורי החברה עומד , לשעבר סמנכ"ל בחברת JCS, מראשוני מוכרי הפורמטים הישראליים בעולם. הפורמט האחרון שנמכר לליונס גייט הוא לתוכניות "איך להיות", על פי רעיון של איש הטלוויזיה . זוהי תוכנית ראיונות שבה מלווה המראיין את המרואיין בחייו, בעבודתו ובביתו. אחרי שלב הלימוד, הופך המראיין למרואיין והתפקידים ביניהם מתהפכים. הפורמט השני הוא לתוכנית ”בחזרה לדייט”, שאותה הגתה המגישה והשחקנית , שבמסגרתה ישחזרו זוגות ותיקים את הדייט הראשון שלהם.

"בחזרה לדייט" עם מיכל ינאי. נמכר

עוד לפני חתימת העסקה האחרונה הודיעה החברה על מכירת הפורמט לשעשועון "המכנה המשותף" לענקית הטלוויזיה העולמית אנדמול ועל מכירת "משחק החתונה" (שעשועון אתגרי לזוגות ביום חתונתם) ששודר בערוץ 10, למפיק הריאליטי ארתור סמיתס, מפיק התוכניות "מטבחי הגיהנום" ו"הברבור".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ