בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תוכניות טלוויזיה שהגו מיכל ינאי ורוני קובן נמכרו לאולפני ליונס גייט האמריקאים

הפורמטים לשתי התוכניות נמכרו באמצעות חברת ההפצה של אבי ארמוזה

11תגובות

חברת הפצת הפורמטים הישראלית, ארמוזה פורמטס, מכרה שני פורמטים לתוכניות טלוויזיה לאולפני ליונס גייט האמריקאים (מפיקי “מד מן”, “העשב של השכן” ו”בוס”). עסקה זו מצטרפת לשתי עסקאות בינלאומיות נוספות שחתמה החברה לאחרונה.

מאחורי החברה עומד אבי ארמוזה, לשעבר סמנכ"ל בחברת JCS, מראשוני מוכרי הפורמטים הישראליים בעולם. הפורמט האחרון שנמכר לליונס גייט הוא לתוכניות "איך להיות", על פי רעיון של איש הטלוויזיה רוני קובן. זוהי תוכנית ראיונות שבה מלווה המראיין את המרואיין בחייו, בעבודתו ובביתו. אחרי שלב הלימוד, הופך המראיין למרואיין והתפקידים ביניהם מתהפכים. הפורמט השני הוא לתוכנית ”בחזרה לדייט”, שאותה הגתה המגישה והשחקנית מיכל ינאי, שבמסגרתה ישחזרו זוגות ותיקים את הדייט הראשון שלהם.

עוד לפני חתימת העסקה האחרונה הודיעה החברה על מכירת הפורמט לשעשועון "המכנה המשותף" לענקית הטלוויזיה העולמית אנדמול ועל מכירת "משחק החתונה" (שעשועון אתגרי לזוגות ביום חתונתם) ששודר בערוץ 10, למפיק הריאליטי ארתור סמיתס, מפיק התוכניות "מטבחי הגיהנום" ו"הברבור".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו