שעשועון שיצרה מיכל ינאי יוצג בשוק הטלוויזיוני מיפ

התוכנית, "נולד לזכות", תתרחש ביום לידתו של תינוק חדש ותאפשר למשפחתו לזכות במתנות בעבורו

רותה קופפר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רותה קופפר

"נולד לזכות" (Born to Win), שעשועון חדש של מיכל ינאי ומטין בילמן בשיתוף ארמוזה הפקות, יהיה אחד הפורמטים שתציג ארמוזה בשוק הטלוויזיוני הגדול מיפ, שיתקיים בחודש הבא בצרפת.

הפורמט, שפותח במיוחד לשוק הבינלאומי ומתרחש ביום לידתו של תינוק חדש, נותן להוריו ולמשפחה הזדמנות לזכות במתנות בעבור הרך הנולד.

מיכל ינאיצילום: מוטי קמחי

כמה שעות לאחר שהתינוק נולד תפתיע ההפקה את בני הזוג ותזמין אותם לבחור חמישה בני משפחה שיתמודדו במשימות במטרה לזכות בפרסים כמו אספקת חיתולים לשנה, ריהוט לחדר ילדים, וכו'.

ההורים יצפו בבני המשפחה וגם ישתתפו במשימות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ