"הכוכב הבא" האמריקאי: רייטינג חיובי, ביקורות שליליות

הגרסה האמריקאית לשעשועון הריאליטי הישראלי, "רייזינג סטאר", זוכה לפופולריות אך נקטלת בביקורות

רותה קופפר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רותה קופפר

הגרסה האמריקאית לשעשועון הריאליטי הישראלי של קשת "הכוכב הבא" עלתה לשידור ברשת אי-בי-סי ביום ראשון וזכתה לאחוזי צפייה נאים. בפרק הפתיחה צפו 5.1 מיליון בני אדם. הוא התמקם במקום השני במשבצת השידור שלו באותו הערב, מיד אחרי "לאמריקה יש כישרון" של רשת אן-בי-סי, עוד תחרות שירים. כמו כן סיפק השעשועון לרשת השידור את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר של שידורי הקיץ הקבועים שלה מאז אוגוסט 2011.

אף ש"רייזינג סטאר" דורג בטבלת הצפייה אחרי "לאמריקה יש כישרון", שרשת אן-בי-סי החליטה להעלות אותה מנגד כדי להחליש את המתחרה החדשה, ברשתות החברתיות הוא הוביל עליה בהרבה. היו לו 290% ציוצים יותר מאשר לתוכנית הוותיקה יותר. כמו כן ל"כוכב הבא" היו יותר ממיליון הורדות בחנות האפליקציות של הסמארטפונים, מה שמיקם אותו במקום הראשון של האפליקציות החינמיות לאותו יום, ויותר מחמישה מיליון הצבעות בזמן אמת.

מתוך "רייזינג סטאר"צילום: ABC/Eric McCandless

באתר "דדליין" שמסר את הנתונים הללו נכתב כי רשת אי-בי-סי מאוכזבת מהנתונים וכי ספגה מהלומה מהשיבוץ של התוכנית של אן-בי-סי מנגד.

הביקורות על התוכנית היו מועטות ושליליות. ב"וראייטי" כתבו כי היא "גנרית, מגושמת ולפעמים אף פוגענית. 'הכוכב הבא' של רשת אי-בי-סי היא ההגדרה של אסון טלוויזיוני". גם ב"אנטרטיינמנט ויקלי" קבעו שהתוכנית היא אסון - "לקחה גימיק מחוכם והפכה אותו לאסון". וב"מיוזיק טיימס" נכתב כי "התחרות מתרכזת בפרסומות ובגימיקים ולא בזמרים".

גרסאות "הכוכב הבא" המשודרות בפורטוגל ובברזיל כעת מובילות בכל שבוע בטבלאות הצפייה, גם מול תחרויות ריאליטי מזמרות אחרות כמו "דה וויס".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ