רותה קופפר
רותה קופפר

מחקר פסיכולוגי של אוניברסיטת מישיגן בארצות הברית בחן הרגלי צפייה של נבדקים ואת יחסם לאהבה והגיע למסקנה שאלה שצופים בסיטקומים כמו "איך פגשתי את אמא" או "המפץ הגדול" יהיו יותר מפוכחים בענייני אהבה. הם השוו את המשתתפים האלה לצופים של קומדיות רומנטיות קולנועיות וסדרות ריאליטי כמו "הרווק". לפי המחקר, צופי הריאליטי הרומנטי יהיו הרבה פחות ציניים באשר לאהבה והאמינו יותר באהבה ממבט ראשון.

"ואניטי פייר", המביא את המסקנות האלה, גם מפרש את תוצאותיהם: בקומדיות רומנטיות יש סיפור אחד של אהבה אחת, ריצ'ארד גיר בסוף יהיה עם ג'וליה רוברטס, כך גם בתוכניות ריאליטי. ואילו בסיטקומים, בשל נטייתם להתמשך לאורך שנים, הקונצפט של אהבה אחת ויחידה עד שהמוות יפריד בינינו, לא מתאים לז'אנר. ועל כך יעיד טד מוסבי.

צילום: ללא קרדיט
הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ