גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

ברשות השנייה מדווחים כי בנציבות פניות הציבור התקבלו יותר מ-250 תלונות מאז תחילת מבצע "צוק איתן", שטרם הגיע לסיומו. במהלך "עמוד ענן", התקבלו ברשות השנייה בסך הכל 150 תלונות.

עיקר התלונות, כך לפי הרשות השנייה, נוגע לשלושה עניינים: חוסר איזון בדיווחים — מרבית המתלוננים טוענים לאי ייצוג מספיק של אנשי ימין (לעומתם תלונות כי אנשי הימין המשתתפים בדיווחים מוצגים כמתלהמים), תלונות על דיווח מקום נפילת רקטה, שהן כביכול מתן מידע לאויב, והשמעת אזעקות מוקלטות. דוד רגב, נציב תלונות הציבור ברשות, הסביר כי בזמן מתיחות, עולה סף הרגישות של הצופים, הנוטים יותר לחוש נפגעים פוליטית וחוששים לביטחונם האישי. רגב הוסיף כי "הנציבות עצמה פועלת במתכונת חירום והמענה הניתן לפונים הוא כמעט מיידי. במקרים של ביטחון אישי, פועלת הנציבות ישירות מול מנכ"לי חברות החדשות".

מבצע צוק איתן". סף הרגישות של הצופים עולהצילום: גיל כהן-מגן
הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ