בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

נטפליקס חשפה את הסדרות האהובות ביותר לצפיית בינג'

החברה, שנוהגת לשמור בסוד על הרגלי הצפייה, חרגה ממנהגה וגילתה אילו סדרות נטרפות בצפייה מהירה ועל אילו הצופים מעדיפים להתענג בצפייה מרתונית מעט מדודה יותר

3תגובות
"המתים המהלכים". בין הסדרות הנטרפות בצפיית בינג'
אי־פי

"צפיית בינג'", במסגרתה צופים בבת אחת במספר גבוה של פרקי סדרה מסוימת, נהפכה למודל צפייה פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. את המהפכה בהרגלי הצפייה הובילו אתרי הסטרימינג האמריקאים, ובראשם חברת נטפליקס, שמעלה את כל פרקי הסדרות המקוריות שלה בבת אחת.

נטפליקס, שאוספת מידע על איזה תוכן חיפש כל גולש — באיזה תאריך ומאיזה מכשיר, על ההבדלים בהעדפות של מי שצופה מהלפטופ ומי מהטאבלט, ובאיזו סצינה עצרתם וכמה זמן לקחת לכם לחזור לצפות, אם בכלל — מקפידה לשמור בסוד על נתוני הרייטינג והרגלי הצפיה בסדרות שבאתר. בכל זאת, ביום רביעי האחרון, החברה הסירה מעט את מעטה הסודיות וחשפה את הסדרות האהובות ביותר לצפייה מרתונית. הרשימה חולקה לסדרות שהצופים אוהבים "לטרוף" (Devour) במהירות בשעות ארוכות של צפייה בכל פעם, ולכאלה שהצופים מעדיפים "להתענג" (Savor) עליהן בצפייה מרתונית עם הפסקות ארוכות יותר.

בין הסדרות הנטרפות מדורגות "המתים המהלכים", "כתום זה השחור החדש", "אימה אמריקאית", "סאנס8", "אורפן בלאק", "ה–100", "שובר שורות", "האחות ג'קי", "מרקו פולו", "המלוק גרוב" ו"The Fall". בסדרות הללו חובב הבינג' ההמוצע משלים את הצפייה בארבעה ימים, ובכל פעם יושב לצפות במשך שעתיים וחצי רצופות לפני שעושה הפסקה.

לעומתן, רשימת הסדרות שהצופים מעדיפים "להתענג" עליהן בבינג' מדוד יותר, כוללת את "בית הקלפים", "קשר דם", "נרקוז", "כנופיית ברמינגהם", "מד מן", "דרדוויל", בוג'אק הורסמן", "אהבה" ו"קימי שמידט". לרוב, הצופים בסדרות הללו, משלימים את הצפייה בשישה ימים, ומבלים שעה ו–45 דקות מול המסך בכל פעם.

נטפליקס ניתחה את המידע בהתבסס על נתוני הצפייה מ–190 מדינות, בין אוקטובר 2015 למאי 2016, והם מהווים רק חלק קטנטן מהנתונים שהחברה אוספת על הרגלי הצפייה של הצופים. בנטפליקס יודעים איזה תוכן חיפשתם, באיזה תאריך ומאיזה מכשיר. "יש לנו נתונים על הרגלי צפייה שונים בימים שונים של השבוע, ועל העדפות של מי שצופה מהטאבלט ומי מהלפטופ", אמרו מנהלי התוכן של נטפליקס ב–2013 למגזין "Wired". צוות האתר גם שם לב באיזו סצינה עצרתם ויצאתם להפסקת שירותים או נשנוש קל וכמה זמן לקח לכם לחזור לצפות — אם בכלל.

המידע המדוקדק שאוספת החברה מעניק לה מידה גבוהה של ביטחון בבחירת תוכן מקורי, מהסוג שישכנע את הצופים לנטוש כל מחויבות ולהתמסר לצפייה מרתונית. עוד ב–2013, קווין ספייסי סיפר ל"ניו יורקר" שפנו אליו מנטפליקס ואמרו לו "עברנו על נתוני הצפייה של הקהל שלנו, ואנחנו בטוחים שהם יצפו ב'בית הקלפים'. אתה לא צריך לצלם פיילוט, רק תגיד לכמה פרקים אתה מוכן ונתחיל בהפקה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו