אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דו"ח צפייה: "האח הגדול" היא התוכנית הכי נצפית השנה

דו"ח הוועדה הישראלית למידרוג שפורסם היום חושף כי תוכניות הריאליטי זכו השנה לממוצע הרייטינג הגבוה ביותר. שבע מתוך עשר תוכניות ברשימת התוכניות הנצפות שייכות לזכיינית ערוץ 2 "קשת"

תגובות

האח הגדול היא התוכנית הנצפית ביותר בשנה החולפת עם ממוצע רייטינג של 32.1%, כך על פי דו"ח הוועדה הישראלית למדרוג. הדו"ח פורסם היום והציג את הרגלי הצפייה בטלוויזיה של הישראלים לשנת 2011, והראה כי ישראלים צפו השנה בממוצע ב-10 דקות יותר ליום מאשר בשנה שעברה. החודש בו צפו הכי הרבה בטלוויזיה הוא חודש אוגוסט, עם 243 דקות בממוצע, לאחריו החודשים יולי וינואר עם 239 דקות.  בספטמבר נרשם הנתון הנמוך ביותר עם 221 דקות צפייה ממוצעות ליום.

פרט ל"האח הגדול", מופיעות ברשימת עשרת התוכניות הנצפות ביותר לשנת 2011 (על ידי כלל הציבור בישראל): בית ספר למוזיקה עם ממוצע של 29.8%, העונה השנייה של מאסטר שף עם 28.2%, והעונה השלישית של רמזור עם27.1%. העונה השניה של המרוץ למיליון עם 26.6%, העונה השמינית של ארץ נהדרת עם 26%, והעונה התשיעית של כוכב נולד עם 25.6%. תוכנית הדוקו ריאליטי של קשת למציאת אהבה, שלוש, עם 25%, מונית הכסף עם 22.4%, וסוגרת את הרשימה מהדורת חדשות שבת של ערוץ 2 עם ממוצע של 22.2%. שבע מתוך עשר התוכניות משודרות בשידורי "קשת" והשאר משודרות ברשת.

הרשימה חושפת שתוכניות הריאליטי הן עדיין הפורמט הכי פופולארי בישראל לשנת 2011. בראש רשימת עשרת הפרקים הכי נצפים לשנת 2011 נמצא פרק של "מאסטר שף" עם 40.5%.  בנתוני הפריים השנתיים של הרייטינג שידורי רשת רושמת עליה בפריים טיים של ארבעה אחוזים, בעוד שידורי קשת יורדת בשני אחוזים משנה שעברה, וערוץ 10 יורד בכאחוז.

*#