אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רייטינג מוצאי כיפור: מעדיפים לצחוק עם "סברי מרנן" אחרי הצום

ב"קשת" חזרו ללוח שידורים רגיל עם צאת יום כיפור וגרפו נתוני צפיה גבוהים. הדוקו ריאליטי "שלוש" השיגה 26.4% ומולה בערוץ 10, הסתפקו ב-6.2% ל"בנהלל לא בוכים", שהיה חלק מערב של סרטי זיכרון

תגובות

לפי נתוני הרייטינג של אמש, נראה שלכל בית ישראל היה חסך של צפייה בטלוויזיה ו- 24 שעות נטולות שידורים עשו את שלהן. עם צאת יום הכיפורים וסיומו של הצום, נתוני הצפייה של שבת היו גבוהים מהרגיל כשהזוכה הגדולה הייתה "קשת". תוכנית האהבה החדשה שלוש הניבה את הנתון המרשים של 26.4%,  והקומדיה סברי מרנן (גם של "קשת") קיבל 28.7%.» "בנהלל לא בוכים": נמצאה הדרך להתמודד עם השכולעם ישראל העדיף לשמוח ולצהול אחרי הצום (בהתאם למסורת), ואולי זו הסיבה שהערב העצוב והמלחמתי של ערוץ 10 נותר עם מעט צופים. הסרט התיעודי "בנהלל לא בוכים" על מלחמת יום הכיפורים קיבל רק 6.2%, והסרט "אל המוות היישרנו מבט" על מלחמת ששת הימים הניב רק 5.1%.  "למה זה כל כך מסובך – בגידות" של "קשת" קיבלה 13.9%, גבוה וגרינבאום ("קשת") קיבלה 8.2% ובסרט הפולחן "מטריקס" ששודר בערוץ 10 צפו רק 3.7% 

"חדשות השבת" של ערוץ 2 גרפה 24.7% מול "המגזין" ערוץ 10, בה צפו 8.3% מהצופים.

*#