אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חם ביו-טיוב: פיצול האישיות של ליהיא מ"האח הגדול"

מתברר שלליהיא גרינר יש חיים כפולים, וגם: דארת' ויידר מפגין כוחות מיוחדים, סערה בעקבות סרטון שמתעלל בחמורים והכירו את הסטוקרים של רמי פורטיס

תגובות

מתמודדי האח הגדול יכולים להיות די מעצבנים כשצופים בהם למשך תקופה ארוכה מדי, והיא בהחלט ארוכה. אין פלא, אם כך, שגולשים מוצאים דרכים יצירתיות כדי לייצר עניין מחודש במתמודדים.

את טרנד הליפ-סינג אתם ודאי זוכרים, וכעת מצטרפת יוזמה חדשה שלוכדת לא מעט הקלקות ברשת: כפיר בנדט, בעל ערוץ בפליקס, גילה שליהיא מעצבנת אותנו מהסיבה שניתן להבחין אצלה בסוג של פיצול אישיות - ליהיא הרגישה והבכיינית אל מול הפלולה שלה שמקללת באנגלית מרשעת.

יצא לכם אגב לשאול פעם את סבתא שלכם מה היא חושבת על "האח הגדול"? תכירו את סבתא סעדה. נכדה, דורון סולומון, הבין כנראה שסעדה לא תישאר איתו לנצח והחליט לתעד בוידאו שיחות בינו לבינה. הפרוייקט של דורון התחיל ביו-טיוב והמשיך וקיבל תאוצה רבה ברגע שהועלה גם לפליקס. ניתן לצפות גם בפרקים אחרים של סעדה בערוץ היוטיוב או הפליקס, ויש גם דף פייסבוק או כמו שסעדה קוראת לו - "עמוד בוקבוק".

סדרה חדשה הועלתה השבוע לפליקס בשם צ'ייסינג פורטיס (תודו שכותרת כזאת מעניינת מצריכה חקירה). מדובר בסדרה בת שלושה סרטונים על אומן ישראלי בשם דותן מלאך, שכביכול חלום חייו הוא שפורטיס יתארח אצלו במופע ההשקה של אלבום הבכורה שלו. בפרק הראשון בסדרה דותן וחבריו מנסים לעבור את כל המשוכות עד ליעד הנכסף ולגרום לפורטיס להפציע באירוע, עד כדי הטרדה במלוא מובן המילה. זה אולי לא נחמד במיוחד, אבל כל דרך קריאטיבית לשימוש נכון ומעניין בסרטוני רשת היא מבורכת מבחינתנו.

קמפיין ויראלי חדש של מותג הרכב פולקסווגן שיועד לתקופת הסופר בול האמריקאי מככב בשבוע האחרון ביוטיוב ומציג שני סרטונים. הראשון שבהם הועלה כמה ימים לפני הסופרבול לרשת  והוא בהחלט סרטון ויראלי שצבר עד כה למעלה מ-23 מליון צפיות לדגמי המותג החדשים. איך הוא צבר אותם? השאלה האמיתית היא איזה גבר לא היה רוצה להתניע את הרכב שלו דרך שלט רחוק. יש כמה שניות לא חינוכיות שם בסוף אבל היי, זו לא באמת פרסומת לילדים.

הפרסומת השניה יועדה לסופרבול עצמו ומציגה חיפושית (החיה, לא המכונית) קופצת ומשתוללת בג'ונגל. יש לציין שהיא קיבלה הרבה פחות חשיפה ביו-טיוב מקודמתה, ובכל זאת צריך לזכור שהיא שודרה במהלך זמן המסך היקר ביותר בעולם. על מנת להגיע לקמפיין היוטיוב של ה"בלאק ביטל" יש ללחוץ על הקישור בתוך הסרטון, אבל אנחנו עשינו את העבודה בשבילכם. רק אל תבהלו אם תראו פתאום חרקים שתוקפים לכם את המסך.

צפו בפרסומת

נסיים בפינה הרוסית "אל תעשו את זה בבית". הפעם - קמפיין מלפני כחצי שנה של חברה שמתעסקת במצנחי רחיפה. הסרטון שקוטלג במהירות רבה כויראלי עורר גם את זעמם של ארגוני בעלי החיים השונים שטענו כי לראות חמור מתעופף באוויר זו לא בדיוק חוויה הומאנית או נורמלית. החמור, אגב, נפטר השבוע מהתקפת לב ככל הנראה מסיבות אחרות, אבל עונשם של יוצרי הסרטון יכול להגיע לעד שנתיים בכלא. שווה או לא ? תחליטו אתם.שבת שלום.

רותם גז הוא עובד חברת I-share הישראלית, המתמחה בשיווק ויראלי

*#