רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שרירים, מיחזור ונטיות מיניות: הצצה לפרסומות הסופרבול של השנה

האירוע השנתי הנצפה ביותר בטלוויזיה בארה"ב מוציא גם השנה ממשרדי הפרסום את מיטב הרעיונות היצירתיים, המצחיקים והמזעזעים. הנה כמה דוגמאות לפרסומות שצפויות לנו בשבוע הבא

תגובות

למי אכפת מהסופרבול: על פי סקרים בארצות הברית, כחצי מהצופים במשדר הספורט השנתי הנצפה ביותר במדינה בכלל ממתינים לפרסומות שמלוות את האירוע, כאשר מיטב המוחות בתחום שוקדים כדי ליצור את מקבץ הפרסומות היצירתי ביותר של השנה.

בנוסף למפרסמים עצמם, גם רשת השידור שמשדרת את הסופרבול (לפי הסכם רוטציה), מצליחה לגזור קופון לא רע וגובה סכום של כ-3 מיליון דולר לחצי דקת שידור בזמן המשחקים. אלא שאף אחד מהצדדים לא נרתע מהמעמד והצופים מוצאים את עצמם מדי שנה מרותקים אל המסך וממתינים, באופן נדיר למדי, לאותם מקבצים.

הדרכים להשיג את תשומת לב הקהל ולייצר באזז תקשורתי כבר מוכרות לכולם ונעות בין ליהוק סלבריטאים, כמו אופרה וינפרי ובטי וויט שעשו זאת בשנה שעברה, לפרסומות השונות לבין הליכה על החבל הדק מאוד שבין פוליטיקלי קורקט לסנסציה. השנה ישודר הסופרבול בליל ראשון הקרוב, ה-6 בפברואר, אך המפרסמים מתקשים להתאפק ולשמור את הברקותיהם לעצמם ויש מי שמנסה לייצר עניין כבר לפני שהדבר האמיתי קורה.

עד שיגיע היום הגדול עצמו, משחררות החברות "דוריטוס", "פפסי" ואחרות כבר החודש סרטוני פרסומת שמיועדים לשידור ברשת בלבד ואמנם לפעמים מגזימים במיניות ובגועל, אך גם ללא ספק מצליחים לעורר חיוך ותגובות רבות. חלק מהפרסומות יוצרו על ידי החברות עצמן וחלק על ידי אזרחים שמעוניינים להיבחר לייצג את המותגים. כך או כך, ליקטנו את המשובחות ביותר עבורכם ואתם מוזמנים להצטרף לחוויה ולהרגיש איך זה להיות אמריקאי אמיתי:

ב"דוריטוס" לא בוחלים באמצעים ומגייסים השנה את כל התעוזה כדי לזכות בתואר הפרסומת הטובה ביותר. שימוש בסאונה ורמיזה לנטייה מינית הביאו את הגולשים להכתיר אותם בינתיים כמוצלחים ביותר: באותו הראש בדיוק, ובמיוחד כשהסיבוב הראשון מצליח כל כך, יצרו ב"דוריטוס" שוב פרסומת שמרמזת על נטיות מיניות, כזו שהייתה בעבר בבחינת טאבו, אבל מצליחה לעשות את שלה:

האחרונה של "דוריטוס", לפחות עד ערב הסופרבול עצמו, מצליחה לשבור שיאים של תעוזה. לא בטוח שהתוצר הסופי יגרום לכם לרצות לתפוס חבילת דוריטוס ולנשנש, אבל אין ספק שהיא מצליחה להעלות גיחוך:

אתר האינטרנט האמריקאי החליט שהגיע הזמן להצטרף לחגיגת הסופרבול ויצר סרטון פרסומת שמבהיר לצופה היטב למה כדאי שמישהו אחר יבדוק עבורו דברים, כמו מכוניות, לפני שהוא ניגש אליהם בעצמו:

כששותים יותר מדי "פפסי" במשרד מגיע השלב שבו צריך כבר למחזר ובסרטון ההזוי הבא החליטו לאמץ את הרעיון בחום. משרה חדשה לצרכי מחזור נפתחת והבחור החדש מגיע כדי לעשות את העבודה:

*#