רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בעקבות אי שידור התחזית, הרשות השנייה תחקור את חברת החדשות

לטענת מנכ"ל הרשות, אי שידור התחזית פוגע בשירות לציבור ולכן קשת, שקיצרה את המהדורה כדי להתחיל את התוכנית הראשונה של "מאסטר שף", צריכה לתת הסברים

תגובות

הרשות השנייה תבחן את קיצור מהדורת החדשות של ערוץ 2 ביום חמישי האחרון, זאת בעקבות אי שידור תחזית מזג האוויר לפני המעבר לתכנית הריאליטי מאסטר שף. מנכ"ל הרשות ציין כי מדובר בפגיעה בשירות הניתן לציבור, ודיון נוסף על הנושא יעלה בקרוב בישיבת מועצת הרשות.

מול תכנית פתיחת העונה של מאסטר שף שובצה ביום חמישי האחרון תכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, הדור הבא 24/7. בפרק הפתיחה של "הדור הבא 24/7" השיגה התכנית רייטינג של 16.8%, מה שכפי הנראה הכניס את קשת לכוננות לקראת עלית העונה השניה של מאסטר שף, בימי חמישי, מול הריאליטי של ערוץ 10.  על כן, כנראה, נוצר שינוי בלתי צפוי לקראת תום מהדורת חדשות ערוץ 2. המהדורה קוצרה והסתיימה 4 דקות לפני השעה 21:00, כאשר את הפינה הקבועה של תחזית מזג האוויר לא שודרה. בערוץ 10 הסתיימה מהדורת החדשות 5 דקות לפני 21:00, אך היא שודרה במלואה כולל תחזית. בשני הערוצים עם סיום המהדורות, החלו התוכניות המתוכננות. מועצת הרשות השנייה פנתה לחדשות ערוץ 2 ודרשה הבהרות ממנכ"ל חברת החדשות. מהמועצה  וציינו כי נוצרה פגיעה בשירות שניתן לציבור הצופים במהדורה. מנכ"ל הרשות השנייה הביע חוסר שביעות רצון משיקול הדעת ברמת העריכה, ויו"ר מועצת הרשות ציין כי הוא רואה בחומרה כל סטיה מזמני לוחות השידורים, למעט באירועים חריגים. בתגובה שלח אתמול מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, אבי וייס, מכתב בו ציין כי "אי שידור תחזית מזג האויר נבע מטעות. מיותר לציין כי אנו נפעל לכך שהדבר לא יחזור בעתיד ונמצא את הדרך להתנצל בפני צופינו".

בכל מקרה, טבלת הרייטינג באותו ערב לא משקרת. על פיה, "מאסטר שף" זכתה ל-24.7 אחוזי רייטינג ואף עזרה לתכנית הבאה אחריה, העונה השלישית של "רמזור", להשיג 28.3%, נתון מכובד ביותר לסדרה המשודרת בשעה מאוחרת ואינה ריאליטי. "הדור הבא 24/7" ששודר במקביל בערוץ 10 הסתפק ב-7.8 אחוזים, נתון נמוך לאור העובדה כי הפרק הראשון של הריאליטי הניב 9 אחוזים יותר.

*#