רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם המותג של בר רפאלי ישרוד את הפרידה מדיקפריו?

שערים על המגזינים החשובים בעולם, קמפיינים יוקרתיים וסיקור במדורי הרכילות ברחבי הגלובוס הם מנת חלקה של בר רפאלי. האם סיום הזוגיות המתוקשרת עם דיקפריו ישפיע על המותג הכי מפורסם בארץ?

תגובות

רק בחורה אחת יותר חשובה מכל הפוליטיקאים גם יחד, מייצרת יותר אייטמים ביום מכל נבחר ציבור אחר, ובאמת מייצגת את ישראל נאמנה. בר רפאלי. בעולם היא ידועה יותר כאקסית-של-ליאו בר רפאלי. מעלליה זוכים לכותרות ראשיות וביקוריה בכל פינה על הגלובוס מלווים תוך דקות בתמונות בכל סוכנות ידיעות אפשרית. אבל, לפני שבוע נפל דבר. רפאלי והשחקן ליאונרדו דיקפריו נפרדו, אחרי מערכת יחסים און אנד אוף של כמעט שש שנים. בימים אלה, כשהצמד מציין שבוע של חיים בנפרד (אם לא נתייחס לקשר הטראנס אטלנטי שהם קיימו במהלך הזוגיות המתוקשרת), מוטל עלינו כאחיה של בר להתכנס ולחשוב יחד האם המותג בר רפאלי חזק מספיק כדי להסתדר בלי ליאו? ומה בעצם מעמדה עכשיו? "אם מסתכלים עליה ברמה המיתוגית, צריך לבחון את החולשות והחוזקות שלה", אומר אורי ביילין, בעלים של משרד הפרסום "הביילינים" ומתמחה בקמפיינים מחוץ לקופסה. "החוזקות הם המראה החיצוני, הלאוובל, היא הישראלית שמשחקת אותה בעולם, והמניות שלה למעלה. מבחינת החולשות, משנה לשנה היא כבר לא הילדה בת ה-20. כמו כן בארץ היא על סף של אובר אקספוז".

הפרידה תזיק או תועיל למותג? "אני חושב שזה יועיל לה", הוא אומר. "נורא אוהבים לרכל, בעיקר בישראל, אוהבים שיהיה מישהו לטפל בו, והרבה יותר יפרגנו לה מאשר העין הצרה שהייתה עליה קודם. עכשיו תהיה תחושה של בוא נעזור לה להשתקם". שי פרץ, עורך מדור חדשות הסלבס XO בפנאי פלוס ובאתר xnet, טוען כי "עצם העובדה שמזכירים את השם בר וליאו באותו משפט זה כבר נכון לה מבחינה מיתוגית. זה מעמיד אותה באותה שורה יחד עם האקסיות שלו ועם כוכבי הוליווד אחרים. לרזומה זה תמיד טוב, לנצח היא תהיה האקסית של. הקשר הזה יכול רק להועיל לה, בין אם זה פרידה או זוגיות".הזוג בימים טובים יותר? ליאונרדו דיקפריו ובר רפאלי (צילום APהיא צריכה בן זוג מפורסם חדש, שישאיר את הגחלת שלה בחו"ל בוערת? "יש לי תחושה שהיא לא תעשה את זה. אם היא חכמה היא תרכב על גל יחסי הציבור הנוכחי, ויהיה דיבור של 'בר רפאלי נצפתה עם'". עוד מוסיף פרץ כי "רפאלי מותגה כבין לאומית ושם היא נשארת, אני לא רואה שום ירידה או שינוי. בר היא הדוגמנית הכי מצליחה בישראל, סופר מודל שעומדת בשורה אחת עם ג'יזל ויוצאת לבלות עם נעמי קמפבל וצריך להיות סתום כדי להגיד שעכשיו כשהם נפרדו היא פחות מעניינת". מנגד, ביילין חושב כי "ברמה הישראלית היא עדיין תפוח אדמה לוהט. קשה מאוד להחזיק מותג כשהמניות למעלה, גם המניה של טבע יורדת לפעמים. היא צריכה להתחיל לסנן פרויקטים כדי לשמור על עצמה בשיאה". מאידך הוא מוסיף "ברמה הבין לאומית היא עדיין הילדה החדשה בשכונה. היא אמנם סופר מודל אבל עדיין רחוקה מלהיות אובר אקפוזד".

אחד מאתרי האינטרנט הישראלים היטיב לסכם את השנה האחרונה של רפאלי כשקרא לאחד הסקרים אצלו כך: "בר רפאלי, סופרמודל או סופרמרקט?". "מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל", מסביר ביילין בתשובה לשאלה מה בדיוק היא מנסה לשדר. "המערכת שעומדת מאחוריה מאוד קפדנית, כלכלית ומסודרת. יש הרבה אנשים שעובדים בבר רפאלי ובוחנים כל פרויקט לעומק, ויש סיבה לכל החלטה. עם זאת כלפי חוץ היא משדרת שהיא לוקחת פרויקטים בכיף, בלי יותר מידי לדפוק חשבון. היא יודעת שזה הטיים אוף הר לייף מבחינת השנים שבהן היא יכולה להיות דוגמנית והיא משדרת שהיא בגובה העיניים".

בשביל מה היא צריכה את הקמפיינים האלה בארץ? "יכול להיות שבתקופה האחרונה בה היא בלטה בזירה הבין לאומית, היה לה חשוב לחזק את הקשר לארץ. מצד אחד היא מסתובבת עם הכוכבים הכי גדולים בעולם, מצד שני חשוב לה שכולם ידעו שהבסיס שלה זה ישראל, שהיא קודם עושה פרויקטים לוקאליים". פרץ חושב שהיא פשוט בחורה זורמת. "מי עדן לא חברה רעה, ומותג הטחינה שילם הרבה בשביל זה, והרי איפה שישלמו לנו יותר, שם נלך לעבוד. אם זה היה רק טחינה הייתי אומר שיש פה בעיה, אבל הבחורה עושה אסקדה בברלין במקביל, לכן היא מחוברת, עממית, זורמת ומגניבה. אתה יודע כמה כוכבים בין לאומיים היו אומרים לך- אני? טחינה? בחיים לא. אז היא הוכיחה שהיא הרבה יותר קולית מהרבה אחרות שבטח סירבו".לא בוחלת בפרסומת למים מינרלים ישראלים. רפאלי (צילום יח"צ)גם יגאל גלאי מסכים שהקמפיינים הקטנים בארץ לא קשורים לקריירה הבינלאומית של רפאלי: "אני לא חושב שזה מזיק לה שפה היא עושה קמפיינים מקומיים. זה משאיר אותה אחת משלנו, ואם זה לא פוגע לה בקריירה העולמית, בהכנסות או במיצוב אז למה לא. אולי צריך לראות את זה בסימפטיה, שהיא לא מתנשאת עלינו. לא נראה לי שמישהו אמר לה- את מפרסמת פה טחינה, אז אל תעשי קמפיין למותג האופנה העולמי שלי".

אולי לחיים אתגר הפתרונים. באותו ראיון מתחילת השנה סיפר אתגר כי "בנובמבר 2009 החלטתי שאני רוצה לעשות סרט על איך הופכים להיות מגה סלב בישראל. איך אפשר לקחת בן אדם נטול כל כישרון מיוחד או מובחן, בלי יכולת שירה, ריקוד או משחק, ולמרות זאת, להפוך אותו לדמות מאוד מפורסמת בעולם הבידור". בהמשך סיפר כי "בר מפורסמת כי יש מאחוריה מערך שנבנה שנים רבות, למעשה מאז ילדותה המוקדמת, שדאג לדחוף ולפמפם אותה בתקשורת".המון כשרון. רפאלי מדגמנת בגד ים (צילום מסך)"בחו"ל יש לה עוד דרך גדולה לעשות קדימה", אומר ביילין. "יכול להיות שכאן היא מיצתה, אלא אם כן היא תעשה הסבה למנחה, למגישה או למקצוע אחר. אחרת בישראל היא עשתה את שלה". ואילו גלאי מסכם ואומר: "במילים פשוטות: היא כבר לא סינדרלה, היא לא צריכה שום נסיך".

*#