רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השעשועון "לעוף על המיליון" נמכר לרשת NBC

רשת השידור האמריקאית מתכננת להעלות את הגרסה שלה כבר בקיץ הקרוב

תגובות

רשת הטלוויזיה האמריקאית NBC רכשה את זכויות השידור של השעשועון "לעוף על המיליון". השעשועון, ששודרה בערוץ 10, מופק על ידי חברת ההפקה "יולי אוגוסט". ב-NBC הודיעו כי כבר בקיץ הקרוב תופק עונה מקומית. בשנה האחרונה עלה קצב מכירת פורמטים ישראליים לשידור בחו"ל. על פי רוב נמכרים פורמטים לסדרות דרמה ("בטיפול", "חטופים"), ולעיתים רחוקות שעשועונים. הקודם שעשה זאת היה ארז טל, עם "הכספת".

ההודעה על הרכישה מגיעה שבועות ספורים לאחר שהסתיימה כאן בישראל העונה הראשונה של משחק הטלוויזיה, אותו הנחה ירון ברובינסקי. בזמן זה, עובדים בערוץ 10 על עונה שנייה. במשחק המצליח מנסים המתמודד המרכזי לזכות במיליון שקלים, תוך שהוא מתחרה בעשרה מתמודדים אחרים בקרבות טריוויה. מי שמפסיד ועונה תשובה לא נכונה, נופל לבור שנפער תחתיו. הפיתוח וההפקה של הפורמט הישראלי ארכו למעלה משנה, שבמהלכה עסקו הצוותים לא רק במבנה המשחק ובסוגי השאלות, אלא גם בסוגיות טכנולוגיות. לצורך אותה נפילה נבנתה תפאורה ייחודית באולפן והבמה הוגבהה בכמה מטרים מעל הקרקע.  בערוץ 10 מביעים הבוקר (ראשון) סיפוק רב מהמהלך הטרי ומההכרה העולמית: "זו תחושת סיפוק אדירה לפתח שעשועון טלוויזיה חדש ומרענן, להצליח איתו בישראל ולקבל הכרה בינלאומית", מסרה קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של הערוץ. ליסה שילוח, מבעלי "יולי אוגוסט הפקות", מסרה בתגובה: "ההחלטה של רשת NBC לשדר את 'לעוף על המיליון', מעידה על הרמה המקצועית הגבוהה של תעשיית הטלוויזיה בארץ ועל כך שלישראל יש הרבה מה להציע בשוק הטלוויזיה הבינלאומי".

*#