בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בירה, מכוניות וגל גדות: הפרסומות שישודרו הלילה בסופרבול

הפסקות הפרסומות בסופרבול הן עניין גדול כמעט כמו המשחק עצמו. רבות מהפרסומות המדוברות ביותר כבר עשו את דרכן לרשת - בהן פרסומות שנויות במחלוקת שכבר הולידו קריאות לחרם

תגובות

כמדי שנה, גם הפעם גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, הסופרבול, הוא אירוע תרבותי כמעט כמו שהוא אירוע ספורטיבי. את הפסקת המחצית תעביר השנה בנעימים ליידי גאגא, ובין המהלכים ישודרו פרסומות, שעם השנים הפכו לחלק בלתי נפרד ולא פחות פופולרי מהמעמד. רבות מהפרסומת כבר הגיעו לרשת - בין אם בטיזרים, בטריילרים או בגרסה המלאה, ומוכיחות שזה ז'אנר אמנותי בפני עצמו.

אחת הפרסומות המדוברות ביותר השנה היא הפרסומת של הבירה הכל-אמריקאית באדווייזר. בעיתוי מעניין, הפיקה החברה פרסומת שהיא סרט קצר, העוסק בהגירה. תומכים של הנשיא החדש, דונלד טראמפ כבר הודיעו שיחרימו את החברה:

זו לא הפרסומת היחידה שמדגדגת את הנושא הפוליטי הרגיש של הגירה. רשת חומרי הבניין 84 Lumber סיפרה כי הגרסה המקורית של הפרסומת שלהם לסופרבול נפסלה כיוון שכללה בין היתר חומה דומה לזו שמתכנן טראמפ לבנות בגבול מקסיקו. החברה הבטיחה שהגרסה המלאה של הפרסומת, המספרת על אם ובתה במסען המפרך לארה"ב:

חברות מכוניות הן בין המפרסמות הבולטות במהלך הסופרבול, וגם השנה ניתן יהיה לראות פרסומות מושקעות גם של פורד ומרצדס. בחברת אאודי, מצידם, בחרו ללכת על מסר פמיניסטי והדגישו את מחוייבותה של החברה לשוויון בשכר:

עוד מאפיין מוכר של פרסומות סופרבול הוא מפורסמים. כמה פרסומות מחברות בין שתי התופעות: חברת המכוניות קיה השיגה את מליסה מקארתי, השחקנית הקומית המצליחה. גם פה, ניסתה החברה להעביר מסר חיובי וערכי, ובמהלך הפרסומת מקארתי מנסה להציל את כוכב הלכת שלנו:

הונדה הרחיקה אף יותר - והשתמשה באנימציה כדי להקים לתחייה תמונות מחזור מביכות של כוכבים גדולים, המשתתפים בפרסומת כדי לדבר על חלומותיהם כנערים. כך נראו טינה פיי, סטיב קארל, איימי אדאמס ועוד בצעירותם:

גם השחקנית הישראלית גל גדות זכתה לכבוד לעמוד במרכזה של פרסומת סופרבול. גדות, שתככב ב"וונדר וומן" שייצא השנה, מופיעה בפרסומת לחברה לבניית האתרים וויקס, לצד שחקן האקשן ג'ייסון סטייתאם:

ג'ון מלקוביץ, על פי רוב שחקן אופי ולא כוכב בלוקבסטרים, השתמש בתדמית האקסצנטרית והמרושעת שלו עבור פרסומת לאתר לרכישת כתובות אתרים, ובה הוא מגלה שהיו-אר-אל של שמו נתפס על ידי דייג:

בכל מקרה אין ספק שכדאי לחברות להשקיע בפרסומות: בכל זאת, עלות כל משבצת יכולה להגיע ל-5 מיליון דולר עבור 30 שניות, אז עדיף לנצל אותן היטב. הסופרבול, בין הניו אינגלנד פטריוטס לאטלנטה פאלקונס, ישודר הלילה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו