ענקיות הסטרימינג נטפליקס ואמזון עושות צעדים ראשונים בבוליווד

נטפליקס מעורבת בהפקתו של סרט בוליוודי חדש בשם "Love From First Square" שיופץ באופן בלעדי דרכה, ואילו אמזון רכשה את זכויות השידור של סרט ההמשך הבוליוודי "Enthiran"

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מתוך הסרט "Enthiran".
אמזון רכשה את זכויות השידור של סרט ההמשך הבוליוודי מתוך הסרט "Enthiran". צילום: Sun Pictures / Utopia Films
איתי שטרן
איתי שטרן

נטפליקס ואמזון, שתי ענקיות הסטרימינג האמריקאיות, עושות צעדים ראשונים בשוק הסרטים בבוליווד. על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר", נטפליקס מעורבת בהפקתו של סרט בוליוודי חדש בשם "Love From First Square" שיופץ באופן בלעדי דרכה. זו תהיה הפעם הראשונה בה יופץ סרט בוליוודי באופן כזה. הסרט, שצפוי לצאת בתחילת 2018, עוסק בזוג שהתחתן זה עתה בנישואי נוחות ונמצא בחיפושים אחר דירה במומבאי.

"אנחנו תמיד מחפשים אחר סיפורים שישמחו את המשתמשים שלנו והסרט הזה הוא פנינה של ממש, ואנו גאים להביא אותו למשתמשים שלנו", אמר מייסד "נטפליקס", ריד הסטינגס. הוא הוסיף כי הוא מצפה להמשך שיתוף פעולה עם חברת ההפקה של הסרט, המגיעה ממומבאי.

גם ב"אמזון", המתחרה של נטפליקס בעולם הסטרינמינג, לא מוותרים על שוק הסרטים המצליח. לאחרונה רכשו נציגי החברה את זכויות השידור של סרט ההמשך הבוליוודי "Enthiran". הסרט המקורי נחשב לסרט היקר ביותר בהיסטוריה של תעשיית הקולנוע ההודית ואחד המכניסים שבהם. עלות סרט ההמשך "2 Enthiran" עומדת על כ–90 מליון דולר, סכום עתק במונחי התעשייה ההודית. עם זאת, בניגוד לעסקה של נטפליקס, הסרט המדובר יוצג לפני הגעתו ל"אמזון" בבתי הקולנוע.

עם כניסתן של ענקיות הסטרימינג לבוליווד, נפתח למעשה בפניהן שוק של מאות מיליוני משתמשים פוטנציאליים חדשים. עד כה התרכזו שתי החברות בהפקת והפצת תכנים אמריקאיים, אירופאיים ודרום אמריקאיים, אך כעת ניכר כי הם פוזלים לדרום מזרח אסיה, תוך ניסיון להמשיך ולהגדיל את עוצמתן אל מול רשתות הטלוויזיה המסורתיות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ