מזון מפוקפק והמון כסף - הפרסומות הבולטות של הסופרבול

סינדי קרופורד חוזרת לפרסם את פפסי, דני דה ויטו הופך לסוכרייה וג'ף בזוס מנסה לעזור לאלכסה למצוא את הקול שלה. הפרסומות המדוברות של השנה עלו לאוויר

הארץ
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הארץ

ביום ראשון הקרוב יתקיים במיניאפוליס הסופרבול ה-52 בין ניו אינגלנד פטריוטס לפילדלפיה איגלס. למעלה מ-100 מיליון בני אדם יצפו במשחק וכמדי שנה הפרסומות שישודרו במהלכו מושכות תשומת לב בשל ההשקעה הרבה והעניין המסורתי בהן. באופן לא מפתיע, הפרסומות כבר זמינות לצפייה וזו הזדמנות לצפות בהן ולשלם את חובנו לתאגידי הענק.

אנהייזר בוש, יצרנית באדוויזר האמריקאית, היא אחת המפרסמות הוותיקות בסופרבול. השנה הם מקדישים את אחת הפרסומות שלהם לא לבירה אלא למים נקיים שאותם הם מספקים לנזקקים באזורי אסון. יש לא מעט אנשים שיגידו שאין הבדל אמיתי בין הבירה שלהם למים, אבל זה מה שיצא:

מונטי פייתון ודעתם על בירה אמריקאית

ענקית המזון פפסיקו רוכבת כנראה על הכמיהה האמריקאית להיות גדולה שוב, והיא משחזרת את הפרסומת האיקונית לפפסי עם סינדי קרופורד. כשהפעם בתפקיד הכוכבת – סינדי קרופורד. לפי המראה הנהדר שלה והשיניים הצחורות נראה שפפסי הוא לא המשקה המועדף עליה.

הצצה לפרסומת החדשה:

הפרסומת הישנה:

לתאגיד הענק יש פרסומת נוספת בסופרבול למזונות עם ערכים תזונתיים מפוקפקים – דוריטוס ומאונטיין דיו. בפרסומת מככבים מורגן פרימן, פיטר דינקלג' ומיסי אליוט. 

המתחרה הגדולה של פפסיקו בתחום המשקאות, קוקה קולה. גייסה את השחקנית ג'יליאן ג'ייקובס לקדם את סדרת הפחיות החדשה של דיאט קולה. מדובר ב-30 שניות של העצמה עצמית בסגנון אמריקאי - אתם יכולים לעשות כל דבר, גם לשתות משקה דיאטטי בפחית. וואו.

בפרסומת לאמזון מככב לא אחר מהמייסד והמנכ"ל ג'ף בזוס, שהוא גם האיש השלישי בעושרו בעולם. על הפרק – אלכסה מאבדת את קולה וסדרת סלבריטאים דוגמת קרדי בי וגורדון רמזי מחליפים את הקול הנשי שמאחורי אמזון אקו.

השחקן דני דה ויטו מצליח לשעשע בפרסומת של סופר-פוד נוסף, הפעם סוכריות M&M. 

המתחרה סקיטלס הולכת גם היא על הומור, ובאופן לא רע בכלל. דיוויד שווימר מככב.

הקומיקאי ביל היידר מוביל את הפרסומת לפרינגלס של תאגיד קלוגס.

אחרי כל מזונות האיכות שהוצגו בחלון הראווה של התרבות האמריקאית מגיע סוף סוף מאכל בריא – אבוקדו. למרבה ההפתעה, הוא מגיע ממקסיקו.

פרסומת לאבוקדו מקסיקאי

חברת הקומיקס מרוול משתפת פעולה עם מותג המכוניות לקסוס לקידום סרט גיבורי העל החדש פנתר שחור.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ