מזון מפוקפק, סינדי קרופורד והמון כסף - הפרסומות הבולטות של הסופרבול

דוגמנית העל לשעבר חזרה לפרסם את פפסי, דני דה ויטו הפך לסוכרייה וג'ף בזוס ניסה לעזור לאלכסה למצוא את הקול שלה. הפרסומות המדוברות שכיכבו במשדר הנצפה באמריקה

הארץ
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הארץ

אחרי שהרוחות נרגעו מהניצחון הדרמטי של פילדלפיה בסופרבול ה-52, אפשר לשוב ולעסוק בנושא החשוב באמת של הערב - הפרסומות... למעלה מ-100 מיליון בני אדם צפו במשחק, וכמדי שנה הפרסומות ששודרו במהלכו משכו תשומת לב בשל ההשקעה הרבה והעניין המסורתי בהן. אלו הגדולות, המצחיקות וההזויות בפרסומות, שלערב אחד הופכות חשובות כמעט כמו המשחק עצמו.

אנהייזר בוש, יצרנית באדוויזר האמריקאית, היא אחת המפרסמות הוותיקות בסופרבול. השנה הקדישה את אחת הפרסומות לא לבירה אלא למים נקיים שאותם היא מספקת לנזקקים באזורי אסון. יש לא מעט אנשים שיגידו שאין הבדל אמיתי בין הבירה שלהם למים, אבל זה מה שיצא:

מונטי פייתון ודעתם על בירה אמריקאית

ענקית המזון פפסיקו רוכבת כנראה על הכמיהה האמריקאית להיות גדולה שוב, והיא משחזרת את הפרסומת האיקונית לפפסי עם סינדי קרופורד. כשהפעם בתפקיד הכוכבת – סינדי קרופורד. לפי המראה הכללי והשיניים הצחורות נראה שפפסי הוא לא המשקה המועדף עליה.

הצצה לפרסומת החדשה:

הפרסומת הישנה:

לתאגיד הענק יש פרסומת נוספת בסופרבול למזונות עם ערכים תזונתיים מפוקפקים – דוריטוס ומאונטיין דיו. בפרסומת מככבים מורגן פרימן, פיטר דינקלג' ומיסי אליוט. 

המתחרה הגדולה של פפסיקו בתחום המשקאות, קוקה קולה. גייסה את השחקנית ג'יליאן ג'ייקובס לקדם את סדרת הפחיות החדשה של דיאט קולה. מדובר ב-30 שניות של העצמה עצמית בסגנון אמריקאי - אתם יכולים לעשות כל דבר, גם לשתות משקה דיאטטי בפחית. וואו.

בפרסומת לאמזון כיכב לא אחר מהמייסד והמנכ"ל ג'ף בזוס, שהוא גם האיש השלישי בעושרו בעולם. על הפרק - אלכסה מאבדת את קולה וסדרת סלבריטאים דוגמת קרדי בי וגורדון רמזי מחליפים את הקול הנשי שמאחורי אמזון אקו.

השחקן דני דה ויטו הצליח לשעשע בפרסומת של סופר-פוד נוסף, הפעם סוכריות M&M. 

המתחרה סקיטלס הלכה גם היא על הומור, ובאופן לא רע בכלל. דיוויד שווימר כיכב.

הקומיקאי ביל היידר הוביל את הפרסומת לפרינגלס של תאגיד קלוגס.

אחרי כל מזונות האיכות שהוצגו בחלון הראווה של התרבות האמריקאית הגיע סוף סוף מאכל בריא - אבוקדו. למרבה ההפתעה, הוא מגיע ממקסיקו.

פרסומת לאבוקדו מקסיקאי

חברת הקומיקס מרוול שיתפה פעולה עם מותג המכוניות לקסוס לקידום סרט גיבורי העל החדש פנתר שחור.

כריס פראט (שומרי הגלקסיה, הנוסעים) בנה את הקריירה שלו בזכות העובדה שהוא לא לוקח את עצמו כל כך ברצינות. כשמחברים את התכונה הזו עם פרסומת לבירה, מקבלים תוצאה שהיא כמו פראט עצמו - לא ברור למה, אבל זה טוב.

הטבעונות היא כבר מזמן לא טרנד אלא דרך חיים, וכיאה לכך גם היא קיבלה פרסומת משלה. הפעם בכיר בתעשיית הבשר מגיע לווידוי בכנסייה כדי לבקש מחילה, ומגלה שבמקרה שלו היא לא ממתינה לו.

אחד הדברי הכי טובים שיצאו מהסדרה סטריינג'ר ט'ינגס הוא דייויד הרבור, מפקד המשטרה שמביט לדמגורגן בעיניים. הפעם הוא לוקח את דמות הנונשלנט שלו ומביא אותה לפרסומת לאבקת כביסה. בפרסומת הבאה הוא כבר משתלב עם הבחור מהפרסומת לאולד ספייס (דמייני את הגבר שלך...) ואז זה כבר הופך לקאלט.

בקיץ הבא קרוקודייל דנדי יחזור לחיינו, הפעם עם כריס המרסוות' בתפקיד הראשי. רגע לפני, התפנו שם לייצר טריילר שהוא למעשה פרסומת תיירותית לאוסטרליה. לא ברור מדוע המדינה הנהדרת בעולם בכלל זקוקה לפרסומת, אבל התוצאה מעולה.

ג'ף גולדבלום לא ממש התאושש מאז מרדפי הדינוזאורים שלו בפארק היורה, ובפרסומת לג'יפ הוא לא פוחד להישען אחורה ולהיזכר בתקופה ההיא.

כל אחד מאיתנו מהנהן כשמסבירים לו מונחים מסובכים, דמיינו אם היה לכם מילון לכל משפט תמוה שנזרק לעברכם.

הפרסומת של טויוטה מתחילה כמו משהו שנראה כניצול מיני של ילדים בעלי מוגבלויות, אך במהרה הופך לסיפור מעורר השראה. איך זה קשור למכוניות? לא ברור.

הרבה בירות יש לאמריקאים, באד היא היא אחת הפופלריות בהם. אז מה קורה כשבאד נייט מגיע לשדה הקרב? מסתבר שתואר האבירות שלו לא ניתן לו בגלל כישורים בשדה הקרב.

גם ליגת הספורט המצליחה בעולם, ה-NFL, זקוקה למעט יחסי ציבור. ומה טוב יותר משני גברתנים פוצחים בריקוד מושחת במיוחד כדי לפנות לקהלים אחרים?

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ