צפו: קארי בראדשו וה-Dude מתאחדים לקראת הסופרבול
שרה ג'סיקה פרקר וג'ף ברידג'ס חזרו לדמויות האיקוניות שגילמו לפני 20 שנה בפרסומת חדשה לסטלה ארטואה
מה קורה כשהגבר הכי קוּל שהמציא הקולנוע פוגש את האשה הכי אופנתית שכיכבה בטלוויזיה? 20 שנה אחרי שפגשנו והתאהבנו בדוּד (The Dude) ובקארי בראדשו, הם מתאחדים בפרסומת חדשה לסופרבול.
ג'ף ברידג'ס ושרה ג'סיקה פרקר חזרו לדמויות הקאלט - כדי למכור לנו בירה. מדובר בקמפיין של חברת "סטלה ארטואה" שנועד לגייס כסף למאבק במחסור במים במדינות מתפתחות. בראש היוזמה ניצב השחקן מאט דיימון. "הרבה אנשים הולכים לשתות במהלך הסופרבול", אמר ברידג'ס לאי-פי. "אז למה שלא יקנו בירה שתעשה קצת טוב עבור כדור הארץ והעולם?". פרקר הוסיפה כי הקמפיין הוא "חשוב ועשוי להיות רב השפעה". צפו בפרסומת:
- קוסמופוליטן, סטייל ופמיניזם: סקס והעיר הגדולה חוגגת 20 שנה
- שומר פאקינג שאבעס, כבר 20 שנה: איך נהפך "ביג לבובסקי" לסרט קאלט
בפרסומת מזמינים השניים בירה במקום המשקה האהוב עליהן (קוסמופוליטן לברדשאו, וייט ראשן לדוּד), והמלצרים לא מסוגלים להתמודד עם השינוי.
לפני שעלתה הפרסומת, העלו ברידג'ס וברדשאו טיזרים מעורפלים שבו הם חוזרים לדמויות האהובות, וגרמו לפאניקה קלה ברשתות החברתיות, כיוון שגולשים רבים האמינו שמדובר ברמז לסרטי המשך.