צפו: קארי בראדשו וה-Dude מתאחדים לקראת הסופרבול

שרה ג'סיקה פרקר וג'ף ברידג'ס חזרו לדמויות האיקוניות שגילמו לפני 20 שנה בפרסומת חדשה לסטלה ארטואה

הארץ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
בראדשו והדוד מתאחדים כדי למכור לכם בירה
בראדשו והדוד מתאחדים כדי למכור לכם בירהצילום: צילום מסך מחשבון היוטיוב של Stella Artois
הארץ

מה קורה כשהגבר הכי קוּל שהמציא הקולנוע פוגש את האשה הכי אופנתית שכיכבה בטלוויזיה? 20 שנה אחרי שפגשנו והתאהבנו בדוּד (The Dude) ובקארי בראדשו, הם מתאחדים בפרסומת חדשה לסופרבול.

ג'ף ברידג'ס ושרה ג'סיקה פרקר חזרו לדמויות הקאלט - כדי למכור לנו בירה. מדובר בקמפיין של חברת "סטלה ארטואה" שנועד לגייס כסף למאבק במחסור במים במדינות מתפתחות. בראש היוזמה ניצב השחקן מאט דיימון. "הרבה אנשים הולכים לשתות במהלך הסופרבול", אמר ברידג'ס לאי-פי. "אז למה שלא יקנו בירה שתעשה קצת טוב עבור כדור הארץ והעולם?". פרקר הוסיפה כי הקמפיין הוא "חשוב ועשוי להיות רב השפעה". צפו בפרסומת:

בפרסומת מזמינים השניים בירה במקום המשקה האהוב עליהן (קוסמופוליטן לברדשאו, וייט ראשן לדוּד), והמלצרים לא מסוגלים להתמודד עם השינוי.

לפני שעלתה הפרסומת, העלו ברידג'ס וברדשאו טיזרים מעורפלים שבו הם חוזרים לדמויות האהובות, וגרמו לפאניקה קלה ברשתות החברתיות, כיוון שגולשים רבים האמינו שמדובר ברמז לסרטי המשך. 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ