פרסומת על ארבע: כך הפכו בעלי החיים לפרזנטורים הכי טובים על המסך

עזבו אתכם מסופר מודלס, הכוכבים החדשים של הפרסומות הולכים על ארבע, אוכלים גרעינים ומטפחים זנב לתפארת. מהחתולה של קרל לגרפלד עד התוכי של בזק בינלאומי - בעלי החיים עוברים לחזית

עכבר העיר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
עכבר העיר

מי צריך דוגמניות כשיש כלבלבים, חתולים ושאר הולכים על ארבע? בזמן שמותגים שונים מנסים למצוא את הדוגמנית הבאה שתעזור להם לכבוש את הקהל, שלל מגזינים, בתי אופנה וחברות שונות מוותרים מראש על יצורים אנושיים, ובוחרים ללכת על בטוח עם פרזנטורים צמרירים וממיסים. כשבמסך הגדול חתולים (עוד מימי "ארוחת בוקר בטיפאני" ועד "בתוך לואין דיוויס"), כלבים (מ"בטהובן" ועד "הארטיסט") ואפילו חמוסים ("ואז הגיעה פולי") גונבים את הצגה מהכוכבים הראשיים ומוציאים קולות אוווו מהצופים, זה היה רק עניין של זמן עד שבעלי החיים ידחקו אל השוליים גם את הפרנזטורים, ויתפסו את מקומם כמפרסמים בקמפיינים של החברות הגדולות. אנחנו כאן עם כמה מהפרסומות המוצלחות ביותר:

החתולה של קרל לגרפלד ב"נט-א-פורטה" בעולם האופנה פינו בשנים האחרונות מקום של כבוד לחתולים, שמתוקף מעמדם כחיות אלגנטיות, מתנשאות ומרוחקות, הפכו למוזות האידיאליות של המעצבים הנחשבים. למרות שהם לא בדיוק ידועים בנטייה לצייתנות, המגזינים מוכנים לעשות הכול כדי להכניס חתול להפקות האופנה, ואם אפשר, לצד קולקציה עם הדפס של חתלתולים. מי שמנצחת על מעמדם של החתולים כסלבריטאים החדשים היא שופט (Choupette), חתולת המחמד של מעצב האופנה קרל לגרפלד, ש"מתחזקת" חשבון טוויטר, ערך בויקיפדיה ופינוקים יוקרתיים, ובזמן הפנוי מככבת בהפקות אופנה ומשמשת השראה לעיצובים של בעליה. ב"נט-א-פורטה" חיברו מצלמה לקולר שלה ויצרו קמפיין כובש דרך עיניה של החתלתולה הכי מפורסמת בעולם האופנה. לגרפלד מצידו, אף הכריז בראיון ל-CNN שלא האמין שאפשר להתאהב כך בחתולה, והודה שהיה שמח אילו רק נישואים בין בני אדם ובעלי חיים היו אפשרים. הממממ... מיאו. החתולה של לגרפלד:

האוגרים של "קיה" חברת קיה הצליחה להפוך בשנים האחרונות לאחת המפרסמות החביבות על PETA בזכות ההקפדה על שימוש באנימציה של בעלי חיים (ולא בחיות אמיתיות לצרכי בידור). אחד הקמפיינים שכבשו הן את חברי הארגון למען יחס מוסרי לבעלי חייםוהן את הצופים, היא פרסומת קצבית ומוצלחת בכיכובם של אוגרים שמנמנים. האוגרים עובדים על מייקאובר בדרך לשטיח האדום, כשברקע מעודדת אותם לא אחרת מאשר ליידי גגה.

התוכי של "בזק בינלאומי"

גם אצלנו אור הזרקורים עבר במהירות אל בעלי החיים, ובראש החיות המוכרות של עולם הפרסום ניצב התוכי של בזק בינלאומי, שהצליח להפוך לאייקון ישראלי בזכות קולו של שלום אסייג. מי שחשב שסקרלט ג'והנסון עשתה עבודה טובה ב"היא" צריך לזכור שאסייג היה שם קודם, והפך את התוכי לדמות חברמ'נית עם ביטחון עצמי מופרז, נטייה להתחכם ושיק פואטי. ב-1 באפריל הוכיחו בחברה שיש גם להם חוש הומור כש"החליפו" את התוכי בפיני הפינגווין, אבל מהר מאוד החזירו אותו לעבודה לטובת השקת האפליקציה החדשה "B-Tuki" שבה אפשר להקליט את עצמכם בקולות שונים ולתת לתוכי לחזור אחריכם ולהלביש אותו בתלבושות ססגוניות. המלצה שלנו, קחו את התוכי הזה איתכם לנסיעה לארוחת החג - הילדים יהיו עסוקים בשקט, ואתם תוכלו לדבר על החופשה הבאה שלכם בארץ טרופית מלאה בתוכים אמיתיים. להורדת אפליקציית B-tuki לאייפוןלהורדת אפלייקציית B-tuki לאנדרואידוהסוסים של "באדווייזר" "באדווייזר" נחשבת כבר שנים לחברה עם הפרסומות המצופות ביותר באירוע הסופרבול. בכל השנה יצרני הבירה מניחים לחברות האחרות לספר בדיחות, ומכוונים אל בלוטות הדמעות של אוהבי בעלי החיים. בשנה החולפת הם התעלו על עצמם עם סיפור קצר ואפקטיבי, ובו כלבלבים וסוסים שהופרדו מבעליהם נפגשו באיחוד מרגש. מה הקשר בין זה ובין בירה? לא חשוב, העיקר שהשם "באדוויזר" עושה למליונים חמים בלב.

העכברים של "דוריטוס" אמנם זה לא בדיוק עכבר, אבל פרסומת מלכודת העכברים נחשבת לאחת המצחיקות בהיסטוריה של "דוריטוס". החברה מתגאה בשלל פרסומות שמצליחות להפתיע ולהצחיק ב-30 שניות, ואף יכולות ללמד דבר או שניים את שאר החברות שמתחרות בה.

הצבי של "סקצ'רז" הסרטים של "נשיונל ג'יאורפיק" הספיקו ללמד אותנו כמה שיעורים על החיים בטבע, ובחברת הנעליים האמריקנית "סקצ'רס" הרשימו לעצמם להקל על האווירה עם טוויסט פנטסטי חמוד.

דובי הקוטב של "קוקה קולה" קוקה קולה הפכה את דובי הקוטב הלבנים לכוכבי לוגו הרשמי שלה כבר בתחילת שנות ה-20 בפרסומת שהחברה השיקה בפריז. מאז ועד היום דמויות האנימציה הפרוותיות מזוהות עם המשקה ומעבירות את המוטו של החברה שכשפותחים בקבוק קולה לא מדובר בסתם משקה אלא באושר צרוף. הגזמה פרועה או לא, חייבים להודות שהמכורים מאיתנו לקולה או לדיאט קולה לא יתווכחו.

הזאבים של "קארז" זאבים הפכו לטרנד גם מחוץ ל"משחקי הכס" וב-Cars.com גייסו אותם לפרסומת שמזכירה ללקוחות שלהם שאולי עדיף לבחור את המכונית הבאה שלהם אונליין.