תעשיית הטלוויזיה עושה הכל כדי לא לאבד את דור הילדים הדיגיטלי

סדרות ילדים המיועדות רק לאינטרנט ולסלולרי הן רק אחת מהדרכים שבהן מנסים ערוצי הטלוויזיה לרכוש את לבו של הדור שנולד עם סמארטפון ביד

אמילי סטיל, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אמילי סטיל, ניו יורק טיימס

תכירו את אוֹלִי טימברס. אוֹלִי הוא ילד בן עשר, שערו כתום, והוא אומר שהוא אוהב "גלידה רום־צימוקים, הרפתקאות, גירודים מאחורי המרפק וגם עוד סוגים של גלידה". הוא הכוכב של "Welcome to the Wayne", סדרת האנימציה המקורית הראשונה של ניקלודיאון, שנוצרה אך ורק לאינטרנט ולטלפונים סלולריים. הסדרה, שיצאה לדרך בגרסה המשודרגת של האתר Nick.com ובאפליקציית ניקלודיאון, עוקבת אחר הרפתקאותיו של אולי עם ידידו בבית הדירות המטורלל שלהם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ