כך נהפך השידור הציבורי לדבר החם בטלוויזיה

הטאלנטים נוהרים לערוץ כאן 11, הפריים־טיים התמלא בהפקות מקור ואפילו הממשלה הפסיקה לתקוע מקלות בגלגלים. הרייטינג עדיין נמוך, אך בתאגיד טוענים כי הבעיה היא אצל מי שעוד מודד אותו

שני ליטמן
שני ליטמן
שני ליטמן
שני ליטמן

בשבוע שעבר התמלאו נתיבי איילון בשלטי חוצות ועליהם פרצופים מוכרים: השחקנים חן אמסלם, אושרי כהן, שלמה בראבא ואחרים. הרקע הלבן עם הלוגו השחור קצת פחות מוכר בהקשר של אמסלם, שחקנית שעד כה הופיעה בסדרות דרמה של הוט, ועכשיו מככבת בדרמה המשפטית "פמת"א" בערוץ כאן 11, שיצרו נועה רוטמן ואסתר נמדר־תמאם. הפרצופים הענקיים של אמסלם וחבריה לסדרה בישרו גם את עלייתה לאוויר של עונת שידורים חדשה בכאן 11, שמלבד "פמת"א" כוללת גם סדרה דוקו־קומית בהובלת ענת גורן, "המתמודדים", עונה חדשה ל"טיול אחרי צבא", עונה חדשה ל"המרדף", התוכנית החדשה "החיים על פי דביר", סדרת הדרמה "מונא", ומעל הכל — האירוויזיון שיתקיים במאי בתל אביב.

כתבות מומלצות

מפגינה בעד הזכות להפלות מחוץ לבית המשפט העליון בוושינגטון

לא להאמין, אבל בחשיכה הזאת אפשר בכל זאת למצוא נקודת אור

מתוך "אלביס". בלי גילויים סנסציוניים

כמי שהיה עד לתופעת אלביס בשנות ה-50, אני ממליץ על צפייה בסרט

Myvatn, Iceland

הרוחות כמעט העיפו אותנו, הנוף פיצה על הכל: טיול בצפון איסלנד

הזמרת תמר אייזנמן
תל אביב 
תא
תא
מוסיקה
מוזיקה

"אני לא בת 21 שבאה לכבוש את התפוח הגדול. באתי לתת בו ביס"

סינר פמיניסטי

RBG מתהפכת בקברה, אבל לא יכולה לעשות הרבה כקישוט לחדר

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ