גווינת פלטרו, שגרירת הפות בתרבות הפופ

מצד אחד, היא מנפצת טאבו אחרי טאבו בפתיחות נועזת. מצד שני, הגישה שלה צרכנית, שטחית ומנותקת. גם אחרי צפייה בסדרה החדשה של גווינת פלטרו בנטפליקס, "המעבדה של 'גופ'", קשה להחליט אם התוכן שהשחקנית ואשת העסקים חתומה עליו חתרני או פשוט מטומטם

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

גווינת פלטרו היא אשה עם משימה. לא משימה כמו "לעבור בסופר". גם לא "להרוויח המון כסף" — למרות שגם את זה היא עושה, ובהיקפים מרשימים, בתאגיד שלה, "גופ" (GOOP). המשימה של פלטרו היא הפות, ופלטרו — שחקנית, אשת עסקים, גורו חיים טובים ובריאות — היא שגרירת הפות בתרבות הפופ העכשווית. הביטו נא למשל בסדרה החדשה שלה בנטפליקס: "המעבדה של 'גופ'", שעלתה בסוף השבוע האחרון לשירות הסטרימינג, ולוותה בכרזה שבה פלטרו, זהרורי זהב בשיערה הפלאי, לובשת שמלה ורדרדה, ועומדת, רגליה משוכלות באלגנטיות, בתוך מבנה ורדרד ואובאלי שאי אפשר אלא להבינו כמחווה לאיבר הנשי.

תגובות