"הצמד" היא יצירת אמנות גדולה שסובלת מכל מחלות הז'אנר
עונתה השנייה של "הצמד" בכיכובם של מגי ג'ילנהול וג'יימס פרנקו ממשיכה לעקוב אחר התבססות תעשיית הפורנו בשנות ה–70 בניו יורק
"הצמד", שעונתה השנייה עלתה ביום שני האחרון והיא זמינה בווי־או־די של הוט, סלקום טיוי ויס, היא עלית היצירה הטלוויזיונית העכשווית. היא נהנית מיוצרים עם קבלות, שחקנים מצוינים וסיפור מסגרת מושך וסקסי. אלא שבה בעת היא גם סובלת מכל מחלות הז'אנר. אטיות הדורשת מהצופים התמסרות וסבלנות שעל גבול הזן — העונה הראשונה כולה היתה אקספוזיציה והצליחה להגיע לסיומה בלי ש"הסיפור" התחיל. ההשקעה בתפאורה ובשחזור ההיסטורי מפעימה ממש, אך באה לעתים על חשבון הקצב, כמו גם נטייתה להראות הרבה גוף נשי חשוף. ועדיין, "הצמד" היא יצירת אמנות גדולה.
תגובות
על סדר היום
בשיתוף ה. שטרן