את הקטעים הקומיים הכי טובים נותנים כוכבי "ארץ נהדרת" בפרסומות שהם מככבים בהן

סדרת המופת האמריקאית "סאות' פארק" הסתיימה עם פרק לא פחות ממדהים, שעוסק בפרסומות ובכוחן הרב על התוכן. כוכבי "ארץ נהדרת" המציפים את הפרסומות לבנקים בישראל הם הוכחה לכך שהפרסומות כאן מתוקצבות יותר ומשפיעות יותר מכל 
יצירה מקורית אחרת

ניב הדס
ניב הדס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ניב הדס
ניב הדס

העונה האחרונה של "סאות' פארק" נסתיימה זה מכבר בקול הדהוד כביר. די מדהים - ואין מילה אחרת מלבד "מדהים" כדי לתאר זאת - שאחרי 18 שנות יצירה שוחקות ותובעניות, היא היתה העונה הטובה ביותר בתולדות סדרת האנימציה. לראשונה בקריירה ארוכה שהתחילה בסוף האלף הקודם, כתבו טריי פרקר ומאט סטון עונה בעלת צירי אורך ורוחב. הסדרה שהתפרסמה בהורגה בכל פרק מחדש את אחד מגיבוריה - "או מיי גוד, הם הרגו את קני!" - והשבתו לחיים בפרק הבא, נזכרה לפתע בעקרון ההמשכיות וניצלה אותו עד תום עם סאטירה מכרסמת על תקינות פוליטית, זכויות הפרט, מדיניות החוץ של ארצות הברית והשלכות הקפיטליזם על אופיה של העיירה והחברה האמריקאית. הפרק האחרון, שתפר את כל הקצוות במיומנות וירטואוזית של חייט איטלקי ישיש, היה גם החריף מכולם ועסק בסוגיית פיקוח הנשק, שמרימה את ראשה כל אימת שמתרחשת תקרית ירי טראגית תורנית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ