געגועיו לאסי ושליין

הייתכן שגורי אלפי לא נועד להיות מנחה?

מגמת השיפור של "היום בלילה" עם גורי אלפי נמשכת, אבל כדי שרוח השטות שלה תשתחל לשיחה בפינת הקפה במשרד עליו להתמקד בכישוריו הנונסנסיים ופחות בסאטירה. בקיצור, שכח מנתניהו

ניב הדס
ניב הדס
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ניב הדס
ניב הדס

כש"לילה טוב" עם אסף הראל הוקדמה מחצות לשעת שידור אטרקטיבית יותר בעונתה השנייה, היה ברור שהסוף קרב. אמנם זו חכמה קטנה מאוד לחזות את העתיד בדיעבד - מומחיות ישראלית ידועה - אולם במקרה של "לילה טוב", שכוחה נבע מדלותה, חתרנותה ומחופפותה הלילית, אותו קידום, שמשמעותו התמרכזות מחויבת ומעקרת, גזר עליה את מותה. ייאמר לזכותם של הראל, כותביו ופנליסטיו שלא הלכו כצאן לטבח והשיבו קרב עיקש. כנגד הסיכויים ו(רוב) התחזיות, גם במתכונתה המרוככת היו ב"לילה טוב" — לצד רגעים פרומים, סתומים ומסורבלים — חופן מערכונים, דיאלוגים וביטים מוצלחים עם ויראליות מוצדקת. מונולוגים, אפרטהייד ושמעון ריקלין בצד, כמה מרגעי ההומור המקוריים שנראו בטלוויזיה המקומית בשנים החולפות יצאו מ"לילה טוב" במתכונתה המחודשת, שמתכנית הבכורה המקרטעת השתפרה במהירות שיא. ג'מאל אמן החושים הערבי, התחקיר של יואב רבינוביץ על הבהאיים, סדרת מערכוני הקראש שמבוססת על סטטוסים של חן ליברמן, טקס פרסי האינסטגרם וכל מה שאסף קפלנסקי הופיע בו הן הדוגמאות שמיד קופצות לראש, והן לא היחידות. וכאן טמון הצער האמיתי על ירידתה של "לילה טוב": הראל הוא איש טלוויזיה ותיק, מוכשר ומוערך דיו כדי להסתדר הלאה; הקומיקאים הצעירים שעבדו לצדו במשכורות שרק מלדמיין אותן מקבלים דפיקה בדלת מהוצאה לפועל, יתקשו למצוא פלטפורמה ארצית נוספת שתכיל בכזו אמפתיה את גחמותיהם ההומוריסטיות. איזו באסה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ