התכנית הכי טובה? אופירה וברקוביץ חכמים על חלשים

גם בתוכנית הטלוויזיה שלהם, כמו בתוכנית הרדיו, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הם זיווג אנרגטי שמוכר מראית עין של מי שלא עושה הנחות לאף אחד. כן, בטח

ניב הדס
ניב הדס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ניב הדס
ניב הדס

הניסיונות לשעתק דינמיקה רדיופונית מוצלחת לטלוויזיה נגמרים כמעט תמיד במפח נפש. בראשית ימי ערוץ 2, למשל, עלו תוכניות עם שורשים שהיו נטועים עמוק בגלי האתר – "דורי באוויר" של דורי בן זאב או "מהקליפייה באהבה" עם אברי גלעד, שהיה גרסה ביזארית ל"הכה את התקליטייה" האהוב עם קובי אוז ושרון קנטור מחופשים – וקרסו כולן בזו אחר זו. החום והאינטימיות החמקמקים שנבעו מהמסתורין שבאולפן הרדיו הבלתי נראה אבדו במעבר למסך, שהצריך סט תכונות וכישורים שונה לחלוטין. גם שי (גולדשטיין) ודרור (רפאל), או טל (ברמן) ואביעד (קיסוס), שתירגמו לאורך השנים בתצורות שונות את הצימוד המוכח שלהם לטלוויזיה, התקשו לשחזר את הקסם הייחודי בטרנספורמציה המדיומלית. ומי בכלל זוכר את "שינויים בלוח השידורים", תוכנית המערכונים המחופפת של (שרון) טייכר ו(ערן) זרחוביץ' בערוץ 10, שהתבססה על הזוגיות המופלאה שלהם ברדיו ושברה שיאי רייטינג שלילי (אגב, גם ב"ארץ נהדרת", שבה הטמיעו בחוכמה ובמשורה דמויות קאלט רדיופוניות כמו עו"ד אלי בן יעקב, גילה אלמגור, בני ציצווה שמגיח להופעות אורח וד"ר שקשוקה שהוא גרסה מרוככת של "צ'יקו מהדגים", נפטרו במהרה מראש צי הרכב יורם קפיטולניק שהסתרבל ונצמדו – בצדק – לטרטלים הנובורישים בסדרת המערכונים על המושב המורחב).

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ