הדמויות הכי טובות בסדרות הכי גרועות
מ"איירון פיסט" ועד שמידט מ"הבחורה החדשה", מ"אוזרק" ועד "ויל וגרייס" - גם בסדרות מיותרות מסתתרות לפעמים דמויות נהדרות שמצילות את המצב
נגד כל הסיכויים ״איירון פיסט״ (נטפליקס) היא הסדרה הכי טובה של מארוול השנה. לא שזו משימה קשה במיוחד אחרי העונות האחרונות של ״ג׳סיקה ג׳ונס״, שחסרונו של נבל בשיעור קומתו של קילגרייב היה בעוכריה; ״לוק קייג׳״, שנראית יותר ויותר כמו יצירה שהחליפה את העלילה בפסקול (מוצלח ככל שיהיה); או הפלופ ״דה דיפנדרז״, שאיגד בקיץ שעבר את כל כוכבי מותג הקומיקס לשמונה פרקים לא קוהרנטיים שבהם לא ברור מי נלחם במי ולמה. וגם לא שהגיבור דני ראנד, המיליארדר היתום בעל אגרוף הברזל הנצחי, נהיה מורכב, עמוק ועגול יותר, או שפין ג׳ונס שמגלם אותו צימח בתוכו זלזלי כריזמה – הוא עדיין אותו נעבעך עם מבט חלול ודיקציה מלאכותית. ובכל זאת, מדובר בהפתעה נעימה מצד מי שעד כה הסתמנה כחוליה החלשה של מארוול. הסיבה לכך היא שלמרבה השמחה, הנוכחות העצית של ראנד זניחה לעומת דמויות המשנה המצוינות שמקיפות אותו, ובשלב מסוים פשוט משתלטות על העניינים ונוטלות את המושכות. שלוש המלאכיות של דני הן אחותו ג׳וי (ג׳סיקה סטרופ, ששיחקה את ארין סילבר הבגירה ב״90210״ המחודשת), שהקונפליקט הפנימי שלה מעבה אותה ברבדים רגשיים סבוכים ומוציא אותה מפוזיציית האחות הקטנה המרושעת והנקמנית; זוגתו קולין וינג (ג׳סיקה הנוויק), שהלכה למעשה מתפקדת כציר המרכזי של העונה, הן מבחינת ההתפתחות שהיא עוברת והן בנפח שהיא תופסת על המסך; והבלשית מיסטי נייט (סימון מיסיק), שבעקבות הקידום שזכתה לו בעונה השנייה של ״לוק קייג׳״ מגיעה מהארלם לצ׳יינהטאון. כולן מייתרות את ג׳ונס/ראנד בסדרה שלו ומצילות אותו.