בעולם של רימייקים ואדפטציות, הסדרה "אלים אמריקאים" עובדת, ו"האנה" קורסת

סדרת האדפטציה ״אלים אמריקאים״ נקלעה למשבר עם העזיבה של תסריטאי־העל בראיין פולר, והתאוששה. אבל למה לעזאזל מישהו חשב שכדאי בכלל לעבד לסדרה סרט פעולה סתמי כמו "האנה"?

ניב הדס - צרובה
ניב הדס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ניב הדס - צרובה
ניב הדס

אנחנו חיים בעולם שכולו רימייק. עדכון של גרסאות קודמות לנוחות המשתמש. לופ בתוך לופ בתוך לופ של מה שכבר נראה, נקרא, נשמע, נעשה ונחווה עם שינויים סמנטיים. בטלוויזיה – כי כל השאר לא באמת משנה – המצב חמור ממש. ערימות של שאריות ממוחזרות, ממותגות וארוזות מחדש מתקיפות את הצופה מדי יום. עוד סדרת פשע אמיתי; עוד דוקו על פרשייה סנסציונית; עוד עיבוד לספר/נובלה/רומן גרפי/קומיקס מופתי/מכונן/פולחני/חלוצי; צילום של פודקאסט פופולרי; אדפטציה מותאמת צייטגייסט לסדרה, סרט או מחזה. מתי, כיצד ואיפה נשכחה המקוריות, ומי יהיה אמיץ דיו להשיב אותה ממקום מסתורה? האם מנהלי תוכניות חדלו להאמין כי הקהל מסוגל לצרוך תוכן שלא נלעס עבורו קודם לכן?

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ