נוסטלגיה? "קוברה קאי" בכלל חותרת תחת הערכים והנורמות המקולקלים של האייטיז

אם לרגע היה נדמה ש"קוברה קאי", הנשענת על "קרטה קיד", היא עוד יצירה נצלנית שפועלת על נוסטלגיה, הרי העונה הרביעית שלה שבה וממחישה שהיא ההיפך הגמור

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קוברה קאי עונה 4
שני גברים על ספסל
"קוברה קאי". עימות מתמיד עם הזיכרונות הסובייקטיביים והטראומות צילום: CURTIS BONDS BAKER/NETFLIX
ניב הדס - צרובה
ניב הדס
ניב הדס - צרובה
ניב הדס

הפרק הראשון של The Book of Boba Fett, הסדרה החדשה של ג'ון פאברו מבית "מלחמת הכוכבים" (דיסני+, שעדיין חסומים לנו), נפתח בסצינה ששולחת את הצופים במהירות האור ל"שובו של הג'דיי". בהמשך הפרק, וגם בפרק שלאחר מכן, מופיעים וריאנטים של רגעים מכוננים מ"מלחמת הכוכבים" (הלהקה בקנטינה עם הפיל הכחול שמנגן על קסילופון) ו"האימפריה מכה שנית" (אחייניו של ג׳אבה דה האט). זה קורה אחרי שבסיום העונה הקודמת של "המנדלוריאן", הסדרה הנוספת של פאברו בשירות מסדר אבירי הג'דיי, קפץ לשם לביקור נימוסין לוק סקייווקר (מארק המיל) – הגיבור הגדול של כל הסאגה החללית בגלקסיה הרחוקה-רחוקה של ג'ורג' לוקאס – במצב צבירה צעיר במיוחד בחסות גרפיקה ממוחשבת, ולציוצי צהלות המעריצים הפנאטיים. "זה בדיוק כמו אז כשהיינו ילדים", הם חגגו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ