אביב גפן משתין מהמקפצה
ממרומי הכיסא המסתובב שלו ב"דה וויס", אביב גפן מתלכלך ביהירות על כל העולם, משל הוא עצמו אינו מטונף ממי האפסיים של הפריים־טיים הטלוויזיוני
בסצינה הכי יפה בסרט "סקראץ'", שמתעד את ההיסטוריה השרוטה של אמנות הנגינה על פטיפונים, מגיע די־ג'יי שאדו למרתף עמוס וכאוטי של חנות תקליטים בסן פרנסיסקו. שם, בין ערימות צפופות ומאובקות של וינילים שאיש לא שמע מעולם, הוא מוצא את הדגימות האיזוטריות שמהן עשוי ההיפ־הופ הסינמטי והמכשף שלו. "המרתף הזה מלא בחלומות שבורים", מסביר שאדו, "כל אחד מעשרות אלפי התקליטים כאן מסמן כישלון של אמן, שנשכח בתהום הנשייה. כשאני דוגם אותם למוזיקה שלי, אני מחזיר את החלומות האלה לחיים".