עונה חלשה? "פארגו" היא עדיין העידית של הסטוריטלינג האמריקאי העכשווי

למרות הביקורות, גם העונה הרביעית של ״פארגו״ היא משחק וירטואוזי עם הקניין הרוחני המפואר של האחים כהן

ניב הדס - צרובה
ניב הדס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
ניב הדס - צרובה
ניב הדס

אולי מוקדם מדי לומר אחרי שני פרקים בלבד, אבל העונה השנייה של ״המנדלוריאן״ (דיסני) היא הדבר הכי טוב שיצא מ״מלחמת הכוכבים״ מאז ״האימפריה מכה שנית״. השחקן-תסריטאי-במאי-מפיק-וונאבי שף ג׳ון פאברו (״סווינגרס״, ״הנוקמים״, ״שף״) מגשים כאן לא רק את הפנטזיה הפרטית שלו, אלא גם אחת השייכת לשניים-שלושה דורות: הוא לקח את היקום המופלא אך דיכוטומי ואינפנטילי שברא ג׳ורג׳ לוקאס ועידכן אותו לעולם שבו – מעשית ותודעתית גם יחד – אין יותר טוב ורע מוחלטים. הוא הבין שגרעין המעריצים הקשה מתגבש סביב הטריטוריות הדואליות שבהן הם נפגשים בסאגה של משפחת סקיווקר; שהדמות הבאמת מעניינת, שלכל מעריץ מן המניין היתה לפחות בובה אחת שלה, אינה לוק או ויידר, כי אם שכיר החרב בובה פאט המנדלורי. הלוחם עם השריון הכי קולי בגלקסיה הרחוקה-רחוקה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ